سری هواوی واچ ۳ دو سال پیش عرضه شد و به نظر می‌رسد این شرکت در حال آماده شدن برای راه اندازی سری جدید هواوی واچ ۴ است. این ساعت هوشمند جدید با طراحی جالب و استفاده از مواد zircon همراه خواهد بود. هواوی واچ ۴ با ارتباطات ماهواره ای، در دنیای تکنولوژی اولین ساعتی خواهد بود که از این قابلیت استفاده می‌کند که آن را تبدیل به یک مکمل هیجان انگیز برای دنیای پوشیدنی‌ها می‌کند.

Huawei Watch 4 دارای zircon است که یک ماده منحصر به فرد در اطراف صفحه محسوب می‌شود. این ماده به دلیل دوام و مقاومت در برابر انتشار ترک شناخته شده که چهار برابر سخت‌تر از فولاد است و با گذشت زمان کهنه نمی‌شود. zircon این اطمینان را به کاربر می‌دهد که ساعت زیبایی طراحی خود را برای مدت طولانی حفظ کند. انتظار داریم هواوی از این ماده در نسخه پریمیوم واچ 4 استفاده کند و آن را به یک محصول گران قیمت در بازار تبدیل کند.

جدا از طراحی منحصربه‌فرد، Huawei Watch 4 قرار شده تا انقلابی در نحوه برقراری ارتباط ما ایجاد کند. این ساعت دارای قابلیت‌های ارتباط ماهواره‌ای است که به کاربران امکان می‌دهد تا بدون اتکا به شبکه تلفن همراه، پیام‌های SMS ارسال کنند.

ارتباطات ماهواره ای در ساعت هواوی 4

این مسئله یک پیشرفت قابل توجه در دنیای تکنولوژی خواهد بود، که هواوی واچ 4 را به اولین ساعت هوشمندی تبدیل می‌کند که این ویژگی را در خود جای داده است. بر اساس افشای اخیر، هواوی واچ ۴ و واچ ۴ پرو به ترتیب با کدهای ARC (Arch) و MDS (Medusa) گواهینامه WiFi را دریافت کرده‌اند.

در حالی که هواوی هنوز تاریخ عرضه واچ 4 را تایید نکرده، ما انتظار پیشرفت های قابل توجهی نسبت به نسل قبلی را داریم. گنجاندن قابلیت‌های ارتباط ماهواره‌ای و استفاده از مواد zircon تنها دو نمونه از ویژگی‌های نوآورانه‌ای است که انتظار می‌رود هواوی با Watch 4 به دنیای تکنولوژی عرضه کند.

خبر مرتبط: قابلیت ارتباط ماهواره‌ای برای سری گلکسی S23 سامسونگ!