تاکنون خیلی از کاربران منتظر قابلیتی بودند که با استفاده از آن بتوانند برخی پیام‌های خود را مانند سایر شبکه‌های اجتماعی در یک چت ذخیره کنند. اما برای این موضوع کاربران مجبور بودند تا از ترفندهای خاصی استفاده کنند. اما آپدیت جدید، قابلیت Message Yourself واتس‌اپ را به این پیام رسان آورده که کار کاربران را راحت‌تر می‌کند.

همان طور که از نام این قابلیت پیدا است، شما با استفاده از Message Yourself می‌توانید به خودتان پیام بدهید. واتس‌اپ این چت را تنها برای کاربر قرار می‌دهد و سایر افراد نمی‌توانند به آن دسترسی داشته باشند.

از این رو با استفاده از قابلیت Message Yourself، کاربران می‌توانند به راحتی و بدون استفاده از ترفند خاصی، مانند تلگرام و سایر پیام رسان‌ها محیط پیام‌های ذخیره شده را تجربه کنند.

برای مثال شما می‌توانید در این بخش پیام‌های مهم خود را ذخیره کنید، لینک‌های مهم خود را در این چت ارسال کنید و یا فایل‌های مهم خود را در چت خودتان بارگذاری کنید.

طبق خبر منتشر شده این ویژگی از اکنون در دسترس کاربران iOS و اندروید قرار دارد. این در حالی است که پیش‌تر واتس‌اپ در حال تست و آزمایش قابلیت ارسال پیام به خود در واتس‌اپ بود و اکنون کاربران پس از آپدیت واتس‌اپ خود می‌توانند از این قابلیت استفاده کنند.

البته ممکن است که این قابلیت در کشورهای مختلف با تأخیر عرضه شود. اما با عرضه عمومی آن احتمالاً همه کاربران از هفته آینده می‌توانند با آپدیت واتس‌اپ خود از این قابلیت استفاده کنند.

فرستادن پیام به خود در واتساپ

نحوه ارسال پیام به خود در واتس‌اپ

برای استفاده از قابلیت Message Yourself، کافی است تا چت جدیدی را آغاز کنید و از ابتدای لیست مخاطبین خود، اسم خودتان را انتخاب کنید. واتس‌اپ برای راحتی بیشتر کاربر، جلوی نام شما عبارت You را درون پرانتز قرار داده است و در زیر نام خود نیز می‌توانید به صورت کم رنگ عبارت Message Yourself را مشاهده کنید.

نظر شما درباره قابلیت Message Yourself در واتس‌اپ چیست؟ به نظر شما برای عرضه این ویژگی اندکی دیر نشده است؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

خبر مرتبط: بازگرداندن پیام‌های حذف شده از واتس‌اپ