امروز مشخصات کامل آنر X7c 4G در وبسایت‌های تاییدیه مختلف لو رفت که ویژگی‌های منحصر به فرد این اقتصادی چینی را به تصویر می‌کشد.

به نظر می‌رسد برند معروف چینی، یعنی شرکت آنر قرار است گوشی اقتصادی جدیدی در دسترس علاقمندان قرار دهد. این دستگاه که آنر X7c 4G نام دارد، در وبسایت‌های تاییدیه مختلف رویت شد و بر همین حساب، می‌توانیم بگوییم فاصله چندانی با انتشار این دستگاه نداریم.

امروز بالاخره وبسایت 91mobiles موفق شد مشخصات کامل آنر X7c 4G را از طریق مراکز مختلف لو دهد. به نظر می‌رسد این دستگاه مشخصات مناسبی برای بازه قیمتی‌اش ارائه می‌دهد و رضایت کاربران را به دست خواهد آورد. صفحه نمایش این دستگاه، برابر با 6.77 اینچ از نوع IPS بوده نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی را نیز به کاربر تقدیم می‌کند. تراشه آن، Snapdragon 685 ساخته شرکت کوالکام است که با 256 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت حافظه رم همراه شده است تا کاربری راحت و بدون دردسری برای کاربران عادی داشته باشد.

در زمینه دوربین، این دستگاه در قسمت پشتی خود از دو لنز بهره می‌برد؛ لنز اصلی آن برابر با 108 مگاپیکسل بوده و یک لنز کمکی 2 مگاپیکسلی نیز برای آن در نظر گرفته شده است. در قسمت جلویی نیز دوربینی 8 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر و ویدئوهای سلفی تعبیه شده است. باتری این دستگاه برابر با 5200 میلی‌آمپرساعت بوده و به کمک شارژر 35 واتی سیمی، به صورت سریع شارژ می‌شود.

در مشخصات کامل آنر X7c 4G ذکر شده که این گوشی، از روز اول عرضه با رابط کاربری MagicOS 8.0 که بر پایه سیستم عامل اندروید 14 ساخته شده، در دسترس قرار می‌گیرد و بدین ترتیب، رابط کاربری جذاب، بروز و پرامکاناتی ارائه می‌دهد. از سایر ویژگی‌های این گوشی اقتصادی می‌توان به حسگر اثر انگشت در کناره دستگاه، پشتیبانی از دو سیم‌کارت نانو، پشتیبانی از کارت حافظه microSD، سیستم NFC، بلوتوث 5، وای فای 5، پورت USB Type-C و جک 3.5 میلی‌متری صدا اشاره کرد. با توجه به این مشخصات، گوشی آنر X7c 4G را می‌توان یکی از بهترین دستگاه‌های اقتصادی در این بازه قیمتی محسوب می‌شود.

همانطور که می‌دانید، سری آنر X60 نیز در دست ساخت است که برای عرضه در تاریخ 16 اکتبر (25 مهر) برنامه‌ریزی شده. این سری گوشی قرار است در سه مدل با شارژر‌های 33 واتی تا 68 واتی به بازار عرضه شوند. از جمله ویژگی‌های این سری، می‌توان به صفحه نمایش خمیده یا Edge، استحکام زیاد و عمر باتری مثال‌زدنی اشاره کرد. صفحه نمایش این سری بر طبق انتظارات، برابر با 6.8 اینچ از نوع AMOLED بوده و از تراشه Dimensity 7025 به همراه 12 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. شرکت آنر یک باتری 5800 میلی‌آمپرساعتی نیز در آن لحاظ کرده تا کاربران بتوانند مدت زیادی را بدون دردسر، از گوشی خود استفاده کنند. گفته می‌شود دوربین اصلی این دستگاه سنسوری 108 مگاپیکسلی دارد و رابط کاربری آن نیز MagicOS 8 است که بر پایه اندروید 14 گوگل ساخته شده.