امروز شرکت آنر گوشی اقتصادی آنر پلی 9T را به بازار عرضه کرد که با وجود قیمت به صرفه، مشخصاتی تحسین‌برانگیز دارد.

چندی پیش بود که شرکت آنر، پرچم‌دار خود یعنی مجیک V3 را در بازارهای جهانی عرضه کرد و حال نوبت به رونمایی از یک گوشی اقتصادی برای بازار چین است. این گوشی قرار است مسیر آنر پلی 8T که در سال 2023 عرضه شد را ادامه دهد. این دستگاه با صفحه نمایش 6.67 اینچی از نوع TFT LCD با رزولوشن HD+ و نرخ تازه‌سازی 120 هرتز در دسترس قرار گرفته است. وظیفه تامین نیروی پردازشی دستگاه، بر دوش تراشه Snapdragon 4 gen 2 ساخته شرکت کوالکام است که با 12 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی، تحویل خریداران داده می‌شود.

گوشی اقتصادی آنر پلی 9T یک باتری عظیم 6000 میلی‌آمپرساعتی دارد که با شارژر سیمی 35 واتی شارژ خواهد شد. در قسمت پشتی دستگاه، دوربینی 50 مگاپیکسلی با قابلیت زوم دیجیتالی 8 برابری و یک دوربین 2 مگاپیکسلی به عنوان سنسور عمق لحاظ شده است. در قسمت جلو نیز دوربینی 5 مگاپیکسلی برای انواع عکس‌های سلفی و تماس‌های ویدئویی لحاظ شده است. از سایر مشخصات این گوشی می‌توان به پشتیبانی از صدای Hi-Res و تا 300 درصد بهبود صدا به همراه 8 گیگابایت رم مجازی نیز اشاره کرد.

گوشی اقتصادی آنر پلی 9T

مشخصات دستگاه جدید آنر، شباهتی واضح با مدل پلی 8T دارد و ظرفیت باتری، دوربین و حتی سرعت شارژش نیز مشابه این دستگاه است. با این حال در دستگاه جدید، از تراشه‌ای قابل قبول از سری Snapdragon استفاده شده و رابط کاربری Magic OS 8 بر پایه سیستم عامل اندروید 14 برای آن لحاظ شده که باعث می‌شود با دستگاهی بهینه‌تر و نسبتاً قدرتمندتر مواجه باشیم.

از جمله رنگ‌بندی‌های گوشی اقتصادی آنر پلی 9T می‌توان به مشکی، سفید و سبز اشاره کرد. کانفیگ 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی در حال حاضر با قیمت 141 دلار، نسخه 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 155 دلار و در نهایت، قدرتمندترین کانفیگ این گوشی یعنی 12 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی، با قیمت 183 دلار، به فروش می‌رسد و علاقمندان می‌توانند این محصول اقتصادی را تهیه کنند.