امروز شاهد معرفی تبلت آنر پد GT پرو، رونمایی از جزئیات و مشخصات کامل آن به همراه عرضه‌اش در بازار چین بودیم.

تبلت آنر پد GT پرو با باتری غول پیکر، صفحه‌ای نمایشی بهبود یافته به کمک تکنولوژی IMAX با هدف ایجاد تجربه‌ای منحصر به فرد در هنگام تماشای فیلم و تراشه‌ای بسیار قدرتمند، در دسترس علاقمندان قرار گرفت. نکته جالب، قیمت بسیار اقتصادی این تبلت است که به طور قطع ارزش خرید آن را تا حد بسیار زیادی بالا می‌برد.

به لطف صفحه نمایش بزرگ و راحت، تبلت‌ها یکی از بهترین دستگاه‌های قابل حمل برای تماشای فیلم‌ها و ویدئوهای مختلف هستند. امروز به لطف معرفی تبلت آنر پد GT پرو، با دستگاهی روبرو شدیم که این مسئله را چندین قدم به جلو می‌برد. این تبلت صفحه نمایشی 12.3 اینچی از نوع OLED دارد که با تکنولوژی IMAX بهینه شده است. این تبلت، مانند مجیک پد 13 که یکی دیگر از ساخته‌های آنر است، موفق به دریافت تاییدیه IMAX شده است. رزولوشن صفحه نمایش این تبلت برابر با 3000×1920 بوده که با نرخ تازه‌سازی 144 هرتزی، نرخ نمونه برداری لمسی 180 هرتزی، توان نمایش 10.7 میلیارد رنگ، تراکم پیکسلی 290 پیکسل در هر اینچ و حداکثر روشنایی 1600 نیتی همراه شده است.

معرفی تبلت آنر پد GT پرو

تبلت جدید شرکت آنر قرار است از تراشه Snapdragon 8s Gen 3 ساخته شرکت کوالکام استفاده کند. در کنار این تراشه قدرتمند، 16 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی نیز برای این تبلت در نظر گرفته شده است. یک باتری غول‌پیکر 10050 میلی‌آمپرساعتی نیز در دل این دستگاه قرار گرفته که با شارژری 66 واتی به صورت سریع شارژ می‌شود. جالب است بدانید که این تبلت تا 5 وات امکان شارژ معکوس را نیز ارائه می‌دهد. آنر پد GT پرو سیستم خنک‌کننده‌ای به قطر 40 هزار میلی‌متر مربع دارد تا این قطعات پرکار و البته قدرتمند را با موفقیت خنک کند و از داغ شدن جلوگیری شود. از دیگر جزئیات جذاب این دستگاه موردانتظار می‌توان به استفاده از 8 عدد اسپیکر به همراه پشتیبانی از صدای سه بعدی اشاره کرد. در روز عرضه، این تبلت قدرتمند با رابط کاربری جدید شرکت آنر، یعنی MagicOS 8 در درسترس قرار می‌گیرد که بر پایه سیستم عامل اندروید 14 است.

شرکت آنر برای تبلت قدرتمندش چهار کانفیگ مختلف در نظر گرفته که عبارتند از 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت حدود 350 دلار، 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت حدود 378 دلار، 12 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت حدود 421 دلار و 16 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت حدود 477 دلار. با توجه به چنین مشخصات و امکاناتی، می‌توان گفت با دستگاهی قدرتمند طرف هستیم که قیمتی کاملاً اقتصادی دارد و علاقمندان و کسانی که با تبلت‌ها کار می‌کنند، با گزینه‌ای عالی روبرو هستند که به معنای واقعی کلمه ارزش خرید بسیار بالایی دارد.