قلم لمسی آنر مجیک پنسل 3 در بازار چین و با نام Magic Pencil 3 Moon Shadow White عرضه شد. این دستگاه 4096 سطح حساسیت فشاری دارد و با یک کنترلر نیز برای خرید در دسترس قرار دارد.

رنگ قلم جدید آنر، سفید بوده و این دستگاه کاربردی و قدرتمند، در کنار تبلت آنر مجیک پد 2 عرضه شده است. نکته جالب در مورد این قلم، کنترل پذیری بالا و حساسیت زیاد آن هنگام کار است که تجربه‌ای منحصر به‌فرد برایتان رقم می‌زند. این دستگاه طراحی ظاهری بسیار زیبایی نیز دارد و تنها در 45 دقیقه به صورت کامل شارژ می‌شود. قلم لمسی آنر مجیک پنسل 3 از شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی می‌کند و در صورت نیاز، می‌توانید آن را به قسمت بالایی مجیک پد خود متصل کنید. این قلم را می‌توان به کمک بلوتوث به دستگاه وصل کرد و با یک‌بار شارژ، حدود 10 ساعت بدون مشکل کار می‌کند.

رنگ سفید این دستگاه، ظاهری بسیار زیبا دارد و نوک آن نیز با بهبودهایی همراه شده است. استفاده از این قلم بسیار روان بوده و تجربه‌ای عالی در زمینه نوشتن برایتان فراهم می‌کند. طراحی آن به شیوه‌ای انجام شده که به شما حس نوشتن بر روی کاغذ را منتقل کند. قابلیت‌های این قلم در نوع خود زیاد بوده و حتی با گوشه‌های آن نیز می‌توان نوشت. بدنه آن نیز از دستورات لمسی پشتیبانی می‌کند و می‌توانید برای ورق زدن فایل‌های خود، از این دستورات استفاده کنید. با دابل کلیک کردن بر روی قلم نیز ابزارهای نوشتاری خود را به‌سادگی و به‌سرعت می‌توانید عوض کنید.

قلم لمسی آنر مجیک پنسل 3 نسخه Moon Shadow White هم اکنون بر روی خرده‌فروشی‌های مختلف در بازار چین، از جمله وبسایت بزرگ JD در دسترس است. علاقمندان و دارندگان تبلت‌های آنر مجیک پد، می‌توانند این قلم جذاب و منحصر به‌فرد را تنها با قیمت 69 دلار تهیه و از ویژگی‌های جذابی که در نوشتن عرضه می‌کند، لذت ببرند.