امروز به لطف افشاگران دنیای تکنولوژی، مشخصات آنر مجیک 7 پرو از پرچم‌داران این غول چینی قبل از عرضه رسمی به صورت کامل افشا شد.

بر اساس گزارشات دریافت شده، آنر مجیک 7 پرو قرار است در ماه نوامبر سال جاری معرفی و به صورت رسمی به بازار عرضه شود. درست مانند سری مجیک 6 سال گذشته، امسال نیز شاهد عرضه گوشی‌های مجیک 7، مجیک 7 پرو، مجیک 7 آلتیمیت و مجیک 7 RSR با طراحی ویژه شرکت پورشه هستیم. در بین این گوشی‌ها، بیشترین شایعات و اطلاعات لو رفته مربوط به مجیک 7 پرو است. به تازگی افشاگری معروف، تصویری تهیه کرده تا نمای قسمت پشتی این گوشی را به نمایش بگذارد. علاوه بر نمای پشتی، سایر مشخصات مهم این گوشی نیز در همین تصویر درج شده و حال به طور کامل افشا شده است.

بر اساس اطلاعات لو رفته، گوشی آنر مجیک 7 پرو دارای صفحه نمایش 6.82 اینچی 2K و پنل OLED خواهد بود که هر چهار گوشه آن به مقدار برابر خمیدگی داشته و از نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی پشتیبانی می‌کند. احتمال دارد این صفحه نمایش از تکنولوژی جدید 8T LTPO بهره ببرد و علاوه بر آن، از نسل جدید Kunlun Glass برای محافظت بیشتر از صفحه نمایش استفاده کند. تراشه این غول چینی بر طبق شایعات، Snapdragon 8 Gen 4 ساخته شرکت کوالکام بوده و حافظه داخلی از نوع UFS 4.0 و رم از نوع LPDDR5X دارد.

افشا مشخصات آنر مجیک 7 پرو قبل از معرفی رسمی

از سایر مشخصات آنر مجیک 7 پرو می‌توان به دوربین آن اشاره کرد. این دستگاه در قسمت جلوی خود، یک دوربین 50 مگاپیکسلی با توانایی تشخیص عمق سه بعدی دارد. در قسمت پشتی نیز بر اساس شایعات، سه دوربین برای آن لحاظ شده که شامل سنسوری 50 مگاپیکسلی با لنز OmniVision OV50H، یک دوربین 50 مگاپیکسلی با لنز اولتراواید و یک لنز 50 مگاپیکسلی تله‌فوتو از نوع IMX882 یا 200 مگاپیکسلی سامسونگ از نوع Samsung HP3 خواهد بود. هنوز به طور دقیق مدل دوربین تله‌فوتو مشخص نشده است.

گوشی مجیک 7 پرو بر طبق انتظارات، دارای باتری 5800 میلی‌آمپرساعتی بوده و از تکنولوژی نسل سوم Qinghai Lake برای آن استفاده می‌کند. برای این باتری نیز شارژری 100 واتی جهت شارژ سریع و 66 وات شارژ بی‌سیم نیز در نظر گرفته تا به سرعت باتری پر و بدون مشکل بتوانید از گوشی استفاده کنید. از سایر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به گواهی IP68 یا 69 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار، حسگر اثر انگشت اولتراسونیک، تشخیص چهره دو بعدی و تکنولوژی محافظت از چشم نسل سوم آنر اشاره کرد. علاوه بر این‌ها، احتمال می‌رود آنر مجیک 7 پرو از قابلیت اتصال به ماهواره و تماس ماهواره‌ای نیز پشتیبانی کند.

در نهایت قابل ذکر است که مشخصات آنر مجیک 7 پرو تا به این لحظه در حد شایعه قرار داشته و قابل اطمینان نیست. ممکن است در نهایت این مشخصات اشتباه باشند و بهتر است منتظر معرفی رسمی این گوشی از سوی شرکت آنر بمانید تا در نهایت برای خرید آن تصمیم بگیرید.