کمپانی آنر، به تازگی محصول جدیدش را تحت عنوان هیلو واچ معرفی کرد.

شرکت آنر، از طریق زیرمجموعه‌اش با نام Honor's Choice، اقدام به معرفی یک ساعت هوشمند جدید کرده است. این محصول با عنوان Haylou Watch Vitality Edition هیلو واچ شناخته می‌شود و با تأکید بر قابلیت‌های پایش سلامت و تناسب اندام در کنار برخورداری از قیمت مناسب، به عنوان گزینه‌ای رقابتی و ارزشمند برای علاقمندان به گجت‌های پوشیدنی با امکانات متعدد، معرفی خواهد شد.

هیلو واچ از یک نمایشگر 1.95 اینچی AMOLED بهره می‌برد این نمایشگر با نرخ 75 درصد نسبت صفحه نمایش به بدنه، فضایی گسترده را برای نمایش اطلاعات در اختیار شما قرار می‌دهد. این‌نمایشگر با روشنایی حداکثر 550نیت، خوانایی عالی حتی در محیط‌های باز و زیر نور مستقیم خورشید را تضمین می‌کند.

این ساعت هوشمند به‌طور کامل مجهز به سیستم موقعیت‌یاب ماهواره‌ای داخلی با پشتیبانی از پنج سیستم ناوبری جهانی (GPS، GLONASS، GALILEO، BDS و QZSS) است. این‌قابلیت امکان ردیابی دقیق مسیر و مسافت طی شده در فعالیت‌های ورزشی در فضای باز را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

Haylou Watch Vitality Edition با پشتیبانی از بیش از 120 حالت ورزشی مختلف، امکان پایش و تحلیل جامع تمرینات ورزشی را فراهم می‌کند. از جمله این حالت‌ها می‌توان به دوچرخه‌سواری، شنا و دویدن اشاره کرد. همچنین، قابلیت تشخیص خودکار برای پنج فعالیت ورزشی رایج نیز درنظرگرفته شده است.

Honor's Choice
Honor's Choice

هیلو واچ آنر علاوه‌بر نمایشگر باکیفیت و قابلیت‌های ورزشی، بر سلامتی شما نیز تمرکز دارد. این ساعت هوشمند با پایش ضربان قلب و سطح اکسیژن خون به صورت 24 ساعته، به شما در مدیریت شرایط جسمانی‌تان کمک می‌کند. همچنین، قابلیت ردیابی خواب، کیفیت و الگوی خواب‌تان را مورد بررسی قرار می‌دهد تا بتوانید در جهت بهبود استراحت خود اقدام کنید.

این ساعت هومند جدید آنر تنها یک ردیاب سلامتی نیست. این ساعت هوشمند با داشتن مقاومت در برابر آب تا فشار 5 ATM، شما را در شنا و دوش گرفتن همراهی می‌کند. همچنین، امکان برقراری تماس‌های تلفنی از طریق بلوتوث را برایتان فراهم می‌سازد تا بدون نیاز به خارج کردن گوشی از جیب، به تماس‌ها پاسخ دهید. قابلیت پرداخت بدون تماس از طریق Alipay و WeChat Pay نیز خریدهای روزانه را برایتان آسان‌تر می‌کند. علاوه‌براین ویژگی‌ها، عمر باتری Haylou Watch Vitality Edition تا 12 روز با یک بار شارژ عنوان می‌شود. این ویژگی، این ساعت هوشمند را به گزینه‌ای ایده‌آل برای افرادی تبدیل می‌کند که نمی‌خواهند دغدغه شارژ مداوم ساعت خود را داشته باشند.

هیلو واچ در دو رنگ سفید ستاره‎‌ای (Starry White) و مشکی شب (Night Black) عرضه می‌شود. بدنه‌ ساعت از متریالی با بافت فلزی ساخته شده است و تنها 29 گرم وزن دارد که‌این‌امر، راحتی استفاده‌ طولانی‌مدت از آن را تضمین می‌کند. بندهای سیلیکونی این ساعت نیز قابل‌تعویض هستند و کاربران می‌توانند متناسب با سلیقه‌‌شان، ظاهر ساعت را شخصی‌سازی کنند. ساعت هوشمند جدید آنر با برند Honor Choice قیمتی معادل 369 یوان (تقریباً 50 دلار آمریکا) دارد.