سری آنر ۹۰ امروز در چین معرفی شد و از مهم‌ترین ویژگی‌های این سری از گوشی‌ها می‌توان به دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی با سنسور ISOCELL HP3 اشاره کرد.

این دو گوشی با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، بالاترین ظرفیت در گوشی‌های شرکت آنر تا به امروز را دارند. عرضه سری آنر ۹۰ ابتدا در چین شروع خواهد شد، اما شرکت طی یک بیانیه‌ مطبوعاتی تایید کرد که این سری به‌زودی وارد بازار جهانی گوشی‌های هوشند می‌شوند.

نسخه پایه سری آنر ۹۰ به تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۱ با سرعت کلاک ۲.۵ گیگاهرتز مجهز خواهد شد، در حالی که آنر ۹۰ پرو دارای تراشه اسنپدراگون ۸+ نسل ۱ با سرعت کلاک ۳.۰ گیگاهرتز خواهد بود. هر دو مدل دارای پنل اولد خمیده با نورپردازی و فرکانس ۳۸۴۰ هرتزی هستند و از دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی ایزوسل HP3 بهره می‌برند.

آنر ۹۰ با صفحه‌نمایش ۶.۷ اینچی اولد با رزولوشن ۱۲۰۰×۲۶۶۴ پیکسلی، نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی و حداکثر روشنایی ۱۶۰۰ نیت عرضه می‌شود. دوربین سلفی همانند نسخه پرو از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 بهره می‌برد. پنل پشتی دارای دو ماژول است که ماژول بالا شامل دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی و سنسور اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی می‌شود و ماژول دوم یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی به همراه فلش LED خواهد بود.

طراحی دوربین آنر 90 پرو

آنر ۹۰ پرو

نسخه پرو دارای تراشه اسنپدراگون ۸+ نسل ۱ و صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی ۱۰ بیتی امولد با رزولوشون ۱۲۲۴×۲۷۰۰ پیکسل، نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی و پشتیبانی از سطح روشنایی HDR ۱۰۰۰ نیت است.

دو دوربین سلفی درون پانچ هول مرکزی قرار دارند که مانند آنر پرو ۸۰ دارای سنسور ۵۰ مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی با پیشتیانی از تصویربرداری 4K است.

با وجود دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی 1/1.4 اینچی و دیافراگم f/1.9، سنسور اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی با زاویه ۱۱۲ درجه FoV و لنز تله‌فوتو ۳۲ مگاپیکسلی با زوم ۲.۵ برابری و لرزش‌گیر اپتیکال می‌توان فهمید که آنر ۹۰ پرو ارتقا قابل توجهی نسبت به نسل قبلی خود دارد.

این گوشی دارای دو بلندگوی استریو و پردازنده گرافیکی Turbo X است که می‌تواند مورد استقبال کاربران حرفه‌ای قرار گیرد. از دیگر مشخصات آن می‌توان به اندروید ۱۳ و رابط کاربری MagicUI 7.1 و نور ۳۸۴۰ هرتز UHF PWM اشاره کرد تا دید کاربر بهتر شود.

اخبار مرتبط:‌ آنر پد V8 با تراشه دیمنسیتی ۸۰۲۰ عرضه می‌شود