شرکت آنر در اسفند ۱۴۰۱ تبلت آنر پد V8 Pro را با تراشه دیمنسیتی ۸۱۰۰ را معرفی کرد. اکنون این سازنده چینی از نسخه استاندارد این سری رونمایی کرده است. در ادامه این خبر نگاهی به مشخصات فنی آنر پد V8، ویژگی‌ها و قیمت تبلت جدید آنر می‌اندازیم.

مشخصات فنی دستگاه

آنر پد V8 دارای یک پنل LCD با ابعاد ۱۱ اینچی است که رزولوشن ۲۵۶۰×۱۶۰۰ پیکسل و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی را ارائه می‌دهد. پردازنده دیمنسیتی ۸۰۲۰ که صرفا یک نسخه تغییر نام یافته از دیمنسیتی ۱۱۰۰ است، به این تبلت قدرت می‌دهد. همچنین این اولین تبلت از سری V خواهد بود که دارای تراشه دیمنسیتی ۱۱۰۰ است.

Honor Pad V8 مجهز به چهار اسپیکر و یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی است. همچنین ماژول دوربین پشتی آن مجهز به دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی و فلش LED است.

ظرفیت باتری آنر پد V8

این تبلت دارای باتری ۷۲۵۰ میلی‌آمپر ساعتی است که از شارژ ۲۲.۵ واتی پشتیبانی می کند. این تبلت فقط از اتصال Wi-Fi و بلوتوث پشتیبانی می‌کند. در نهایت، پد V8 طراحی باریک و سبک وزنی با ضخامت ۷.۳۵ میلی‌متر و ۴۸۵ گرم وزن دارد.

آنر پد V8 دارای یک نام جدید و یک تراشه جدید است، اما همان مشخصات فنی آنر تب V7 پرو را ارائه می‌دهد که در تابستان ۱۴۰۰ رونمایی شد.

قیمت آنر پد V8

در حال حاضر این تبلت در دو نسخه پایه و پرو وارد چین شده است که مدل پایه با ۸ گیگابایت حافظه رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۱۷۹۹ یوان (۲۶۰ دلار) عرضه می‌شود. نسخه پرو نیز با ۸ گیگابایت حافظه رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی ۱۸۹۹ یوان (۲۷۵ دلار) قیمت دارد.

نظر شما در مورد مشخصات فنی آنر پد V8 چیست؟ این تبلت تا چه میزان ارزش خرید دارد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اخبار مرتبط: آنر 90 پرو با تغییرات کم نسبت به نسل قبلی خود عرضه می‌شود