سال گذشته، شرکت آنر از تاشوی مجیک وی 3 با ضخامت تنها 9.9 میلی‌متر رونمایی کرد و امسال با مجیک وی 3 و ضخامت 9.2 میلی‌متر، رکورد خود را شکست. حال مدیر عامل آنر، سخنانی در مورد آینده گوشی‌های تاشو و نقش این شرکت در پیشبرد آن عنوان کرده است.

چندی پیش گزارش شد که شیائومی، قرار است گوشی شیائومی میکس فولد 4 را ضخامتی بسیار کم عرضه و آن را تبدیل به باریک‌ترین گوشی تاشوی دنیا کند. ژائو مینگ مدیر عامل آنر، در مورد آینده گوشی‌های تاشو عنوان کرد که چشم به راه پیشرفت کردن رقبایشان در این زمینه هستند. وی باور داد که عرضه گوشی مجیک وی 3، رقابت را در این صنعت سرعت بخشیده است. وقتی در مورد شکستن رکوردشان به دست شیائومی میکس فولد 4 از وی سوال شد، مینگ عنوان کرد که اهمیتی به این موضوع نمی‌دهد. وی تمرکز خود را بر روی توسعه و معنا بخشیدن به گوشی‌های تاشو و تولید صفحه آنان به راحتی صفحه‌های گوشی‌های عادی گذاشته است.

گوشی آنر

مینگ باور دارد که با لحاظ کردن جدیدترین تکنولوژی‌ها و افزایش کیفیت ساخت، آینده گوشی‌های تاشو درخشان بوده و این دستگاه‌ها حتی می‌توانند جای گوشی‌های عادی را نیز بگیرند. وی جزئیاتی در مورد گوشی آنر مجیک 4 یا احتمال کاهش ضخامت آن عنوان نکرد اما گفت که شرکت آنر سرمایه‌گذاری عظیمی در صنعت گوشی‌های تاشو انجام داده و قرار است از سود حاصله از آن، در راه پیشرفت خط تولید شرکت استفاده کنند.

مدیر عامل عنوان کرد که این شرکت پس از مستقل شدن، در پیدا کردن جایگاه خود در این صنعت با مشکل روبرو بوده است. بدین ترتیب، آنان قصد دارند به سراع کارها و پروژه‌های پیچیده اما با معنی و آینده‌دار بروند و در نهایت، پس از مدت طولانی کار بر رویشان، به نتایجی درخشان دست یابند. تمرکز این شرکت، بر روی شکستن محدودیت‌های ایده‌پردازی بوده و قصد دارند با ادامه این مسیر، محصولاتی نوآورانه تولید کند که اقشار مختلف جامعه را هدف قرار داده و موفقیت را تقدیم این شرکت نماید.