بازی به شدت موردانتظار GTA 6 برای عرضه در سال 2025 برنامه ریزی شده و تا به همین امروز نیز شایعات فراوانی پیرامون آن مطرح شده است. در جدیدترین شایعه، گفته شده که احتمال دارد شاهد پرداخت رمز ارزی در GTA 6 باشیم.

تقریباً یکسال از اولین شایعات مبنی بر وجود قابلیت‌های مرتبط با رمز ارزها در GTA 6 می‌گذرد. در ماه می سال 2023، جزئیاتی از تریلر بازی لیک شد که در آن، نوشته «BUY BTC» به چشم می‌خورد که احتمال می‌رود فیک باشد. چند روز پیش، کاربری به نام Gordon در صفحه خود در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر) سابق، برای 500 هزار دنبال‌کننده خود نوشت که پرداخت رمز ارزی در GTA 6 وجود دارد و اولین ارزهایی که پشتیبانی می‌شوند نیز شامل بیتکوین، اتریوم و تتر خواهند بود. زمانی که کاربران در مورد منبع این ادعا از وی سوال کردند، به شوخی جواب داد که عمویش در راکستار کار می‌کند!

شایعات مبنی بر وجود ویژگی‌های مرتبط با رمز ارزها در GTA 6 تا به امروز توسط شرکت راکستار تایید یا رد نشده‌اند. این توییت تا به این لحظه بیشتر از 800 هزار بازدید داشته و بسیاری از کاربران، هنوز به این موضوع برچسب شایعه می‌زنند و تا زمان تایید شدن قطعی آن توسط راکستار، اعتمادی به این شایعات نخواهند کرد. بسیاری از کاربران، فعالان حوزه کریپتو و بازیکنان هنوز در مورد این موضوع گمانه‌زنی می‌کنند و جوانب آن را می‌سنجند اما باز هم باید منتظر تاییدیه رسمی ماند و تا زمانی که راکستار پاسخی قطعی به این شایعات ندهد، جدی گرفتنشان امری بیهوده خواهد بود.

اگر این شایعات درست باشند و راکستار تصمیم بگیرد از ارزهایی چون بیتکوین یا اتریوم باری پرداخت درون بازی استفاده کند، به طور قطع تاثیر مثبتی بر روی بازار کریپتو نیز خواهد داشت. البته این اولین بار نیست که یک شرکت گیمینگ بزرگ به سراغ این بازار می‌رود. در گذشته، سونی نیز چنین کاری انجام داده بود. با این حال، اگر شاهد پرداخت رمز ارزی در GTA 6 باشیم، به طور قطع عده بسیار بیشتری به همین دلیل جذب این بازی خواهند شد و می‌تواند تاثیری ماندگار بر روی بازار و همچنین صنعت بازی‌های ویدئویی داشته باشد.

استفاده از رمز ارزها در GTA 6 باعث می‌شود افراد بسیاری با دنیای کریپتو و ویژگی‌های آن آشنا شوند و بهتر این بازار را درک کنند. در نهایت، بازار رمز ارزها نیز توجه بیشتری خواهد یافت و باعث می‌شود به مقبولیت فراوانی برسد و در جاهای بیشتری به عنوان یک روش پرداخت، مورد قبول قرار بگیرد. علاوه بر این، استفاده از رمز ارزها برای پرداخت‌های درون بازی، می‌تواند باعث افزایشی در قیمت آنان گردد.