دیروز رویداد معرفی محصولات جدید جی پلاس برگزار شد که در آن این شرکت از آخرین دستاورد‌های خود در حوزه لوازم خانگی رونمایی کرد. در ادامه به محصولات جدید معرفی شده این شرکت می‌پردازیم.

در مراسم رونمایی از محصولات لوازم خانگی جی پلاس نائب رئیس هیئت مدیره گلدیران گفت: اصلی ترین مشکلی که پس از رفتن شرکای خارجی برای برند‌های ایرانی به وجود آمد، عدم امکان عرضه محصولات این برند‌ها بود. اما جی پلاس شرکتی است که از این تهدید به خوبی استفاده کرده است و نه تنها زمین نخورده، بلکه فلسفه وجود آن نیز همین تحریم‌ها بوده است. از این رو پس از گذشت ۵ سال از تاسیس این برند گلدیران، اکنون شاهد محصول‌های مختلفی از این شرکت هستیم.

به گفته حسین تنهائی، این شرکت سعی کرده است تا با استفاده از توان داخل به تولید خود ادامه دهد و به سمت بومی سازی در محصولات خود برود و با توجه به آینده نگری که شرکت در‌این‌باره دارد، ما شاهد پیشرفت جی پلاس هستیم.

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های کاربران پس از خرید گارانتی است و جی پلاس نیز مانند بقیه شرکت‌ها به‌روی محصولات خود گارانتی ارائه می‌دهد.اما در صورتی که دستگاه شما آسیب فیزیکی ببیند، یا در نوسانات برق دچار آسیب شود، این موضوع شامل گارانتی نمی‌شود. از‌این‌رو جی پلاس برای رفع این دغدغه کاربران به روی محصولات خود یک سال بیمه نیز ارائه می‌دهد. این بیمه چند ماهی است که شامل محصولات این شرکت می‌شود و بالافاصله پس از نصب، دستگاه شامل بیمه می‌شود.

جی پلاس با محصولات جدید

این موضوع به همراه کیفیت بالای محصولات، دو دلیل اصلی است که ارزش خرید محصولات جی پلاس را برای کاربران بیش‌از پیش می‌کند. از این رو به گفته مسئولان جی پلاس این شرکت با واردات و ایجاد بازار رقابتی مشکلی ندارد. چرا‌که پس از واردات، رقابت باعث بهبود بازار می‌شود. همچنین به اعتقاد مسئولین این شرکت کالای قاچاق به مراتب بیشتر به آن‌ها آسیب می‌زند. چرا‌که این کالا‌ها بدون هیچ منعی درون بازار حضور دارند. در صورتی که اگر این کالا‌ها به صورت قانونی وارد بازار ایران بشوند، با پرداخت عوارض گمرکی، قیمت گران‌تری پیدا می‌کنند و از این رو تمایل به سمت محصولات این شرکت بیشتر می‌شود و این موضوع به دلیل تغییر بازار‌ها است.

اگر‌چه اکنون نیز به دلیل حفظ کیفیت و ارزان‌تر بودن محصولات جی پلاس نسبت به نسخه‌های مشابه خارجی، خیلی از کاربران تصمیم به خرید این محصولات می‌گیرند. چرا‌که محصولات جی پلاس نسبت به مشابه خارجی هم قیمت بهتری دارند و هم به‌روی آن‌ها خدمات پس از فروش خوبی ارائه می‌شود.

به گفته مدیر بازاریابی گلدیران، گروه توسعه گلدیران به عنوان شرکت مادر سیاست‌های کلی شرکت‌های زیر مجموعه را تعیین می‌کند و اکنون پس از گذشت ۵ سال شاهد اشتغال مستقیم ۲۴۰۰ نفر و اشتغال غیر مستقیم ۱۰۰۰۰ نفر درون این شرکت هستیم. میترا مهاجری علاوه بر اشاره به این آمار درون سخنان خود، به سیستم ارسال کالا و نصب همزمان آن نیز اشاره کرده. به گفته وی در تهران کمتر از ۲۴ ساعت و در سایر استان‌ها کمتر از ۷۲ ساعت کالا به صورت مستقیم از انبار شرکت به مشتری تحویل داده می‌شود و در همان زمان نصب محصول انجام شده و گارانتی و بیمه آن آغاز می‌شود.

همچنین در صورتی که محصول شامل گارانتی نباشد به صورت خودکار اپراتور دستگاه را شامل بیمه می‌کند و از این رو جی پلاس به مشتریان خود سرویس می‌دهد. کاربران برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت bimeh.goldiran.ir سر بزنند. در ادامه وی به ورود شرکت به بورس و دفتر این شرکت در چین به نام GoldMax اشاره کرد. در ادامه رویداد شاهد معرفی آخرین محصولات جی پلاس توسط کامشاد فتحی، مدیر کسب و کار شرکت صنایع گلدیران بودیم.

به گفته فتحی جی پلاس موفق شده از سال ۱۳۹۷ تاکنون و پس از تنها ۵ سال فعالیت، کامل ترین سبد محصولی را در حوزه تلویزیون ارائه دهد. از این‌رو شاهد تلویزیون‌های ۳۲ تا ۹۸ اینچ جی پلاس درون بازار هستیم. تلویزیون ۹۸ اینچی با تکنولوژی QLED جدید‌ترین محصول این شرکت در این حوزه است. همچنین جی پلاس با ترکیب دو تکنولوژی Mini LED و QOLED، تکنولوژی جدیدی به نام QMLED خلق کرده است که کیفیت بیشتری از نسخه های قبلی دارد. از این رو کاربر می‌تواند میلیون‌ها رنگ را درون صفحه به صورت زنده ببیند و کنتراست و رنگ مشکی نیز درون تصاویر به نمایش در‌آمده عمق بالایی دارد. اکنون جی پلاس ۲ تلویزیون با ابعاد ۶۵ و ۷۵ اینچی را با این تکنولوژی روانه بازار کرده است. همچنین استاندارد HDR 10 و هوشمند بودن تلویزیون‌های این شرکت برخی دیگر از نقاط قوت تلویزیون‌های جی پلاس به‌شمار می‌رود.

جی پلاس با محصولات جدید در راه بازار ایران

در ادامه ۵ بلندگو که قوی‌ترین آن‌ها توان ۸۰۰ واتی دارد، یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، جاروبرقی شارژی و مایکرویو برخی دیگر از محصولاتی بودند که جی پلاس درون این رویداد معرفی کرد. ماشین لباسشویی‌های جی پلاس جزو محصولاتی است که تولید بومی در‌ون آن‌ها به ۷۰ درصد رسیده است و در ادامه می‌خواهد به بومی سازی تولید یخچال فریزر‌های خود بپردازد. علاوه‌بر‌این، نوآوری در برخی دیگر از محصولات این شرکت ارزش خرید آنها را نسبت به قبل افزایش داده است.

برای مثال تمامی موتور‌های یخچال و ماشین لباس شویی جی پلاس تا ۱۰ سال گارانتی دارند. نسخه ماشین لباسشویی با تحمل حداکثر وزن لباس ۱۰.۵ کیلوگرمی جی پلاس امکان خشک کردن کامل یا ۱۰۰ درصدی لباس و امکان مصرف متناسب مواد شوینده با توجه به وزن لباس را دارد. در مایکرویو نیز شاهد قابلیت‌های بومی شده‌ای مانند قابلیت پخت ۴ غذای ایرانی کوکو سبزی،‌کباب تابه‌ای، جوجه کباب و برنج هستیم. علاوه‌بر‌این جی پلاس در این رویداد از جاروبرقی شارژی خود که شارژدهی بالا و مکش قوی دارد، رونمایی کرد. این جاروبرقی مانند یک بخارشور به مخزن آب مجهز شده و امکان شستشوی سطوح را برای کاربران فراهم می‌کند.

در بخش پرسش و پاسخ نیز ما از مسئولان این شرکت درباره ورود به محصولات خانه هوشمند و هوشمند کردن لوازم خانگی جی پلاس پرسیدیم. در پاسخ کامشاد فتحی، مدیر کسب‌وکار گلدیران به ما گفت که در آینده برای ورود به حوزه خانه هوشمند یا IoT برنامه دارد ولی این برنامه برای ۳ یا ۶ ماه آینده نیست و در آینده‌ای دور‌تر باید منتظر این سبک از محصولات جی پلاس باشیم.

در انتها جی پلاس برنامه دارد تا در سال آینده میلادی به سبد محصولی یکصد و یازده‌تایی برسد. نظر شما درباره تولید لوازم خانگی با بومی‌سازی برنامه‌‌های آن با نیاز داخل کشور چیست؟ آیا با تولید داخل موافق هستید یا به نظر شما واردات مستقیم کار درست‌تری است؟ لطفا نظراتتان را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

اخبار مرتبط: