گوگل با تراشه تنسور A1 در پیکسل بادز پرو 2، مرزهای فناوری صدا را جابه‌جا کرد. این تراشه قدرتمند، رقیبی سرسخت برای سری H اپل در دنیای هدفون‌های بی‌سیم محسوب می‌شود و نوید بخش تجربه‌ای صوتی بی‌نظیر است.

گوگل برای رویداد بزرگ خود، آماده می‌شود. انتظار می‌رود در این رویداد، محصولات جدیدی معرفی شود. رویداد «Made by Google 2024» برخلاف رویدادی که بیشتر درباره نرم‌افزار بود، روی سخت‌افزار و هوش مصنوعی جمینای تمرکز خواهد داشت. سری گوشی‌های پیکسل 9 که اخبار و گمانه‌زنی‌های زیادی درباره آن منتشر شده، احتمالا مهم‌ترین محصول این رویداد خواهد بود. اما گوشی‌های جدید تنها محصولات این رویداد نخواهند بود، زیرا انتظار می‌رود نسل دوم هدفون‌های بی‌سیم پیکسل بادز پرو هم معرفی شود. تاکنون اطلاعات کمی درباره این هدفون منتشر شده بود، اما به‌تازگی اطلاعات جدیدی درباره آن منتشر شده است.

گوگل تلاش زیادی می‌کند تا با ارائه پیشرفت‌های قابل‌توجه در پیکسل بادز پرو 2، جایگاهش را در بازار هدفون‌های بی‌سیم تقویت کند. با توجه به اطلاعات زیادی که قبلاً منتشر شده است، هیجان زیادی برای رونمایی وجود ندارد، اما هنوز هم جزئیات زیادی درباره پیکسل بادز پرو 2 مشخص نیست. بااین‌حال، یک نشت اطلاعات جدید، بسیاری از این ابهامات را برطرف کرده است.

 پیکسل بادز پرو 2

گزارش‌های قبلی حاکی از آن بود که پیکسل بادز پرو 2 با رنگ‌های جدید عرضه خواهد شد و از نظر شکل ظاهری شبیه به نسل قبلی خواهد بود، اما تغییراتی در طراحی آن اعمال می‌شود که احتمالاً منجربه افزایش قیمت خواهد شد. اکنون، یک افشاگر در پلتفرم X مشخصات پیکسل بادز پرو 2 را منتشر کرده است.

نکته اصلی این است که اولین تراشه صوتی تنسور A1 در این هدفون استفاده خواهد شد که قابلیت حذف نویز فعال را نسبت به نسل قبلی دو برابر افزایش می‌دهد. کاربران از عملکرد حذف نویز فعال پیکسل بادز پرو راضی نبودند و آن را ضعیف ارزیابی کردند. گوگل درحال رسیدگی به انتقادات قبلی است و بهبود قابل‌توجهی در این زمینه ایجاد خواهد کرد. علاوه‌براین، یک تراشه سفارشی گوگل برای هدفون‌ها اضافه خواهد شد، اما اطلاعات بیشتری در این مورد در دسترس نیست.

گوگل همچنین در تلاش است تا سیستم جفت‌سازی را بهبود بخشد. طبق اطلاعات منتشر شده، این شرکت می‌خواهد تجربه کاربری یکپارچه‌ای را در سایر دستگاه‌های پیکسل ایجاد کند و برای این کار، اتصال به چندین دستگاه را بهبود می‌بخشد. براساس این اطلاعات، پیکسل بادز پرو دارای 8 ساعت عمر باتری برای خود هدفون‌ها خواهد بود و کیس آن 30 ساعت شارژ را تامین می‌کند. علاوه‌بر این، یک اپلیکیشن پیکسل بادز وجود خواهد داشت که به حفظ سلامت شنوایی کمک می‌کند. ویژگی‌های بیشتر در رویداد معرفی خواهند شد، بنابراین منتظر باشید.