پوکو F6 توانست در بنچمارک گیک بنچ ۶ با اسنپدراگون 8s نسل ۳ و رم ۱۲ گیگابایتی LPDDR5x در بخش تک هسته‌ای و چند هسته‌ای امتیازهای ۱۸۸۴ و ۴۷۹۹ را کسب کند.

تاکنون چند گزارش مبنی‌بر معرفی پوکو F6 و F6 پرو در اردیبهشت ماه به‌عنوان جانشین‌های ۲ گوشی محبوب پوکو F5 و F5 پرو منتشر شده بود. بانزدیک شدن به تاریخ پیش‌بینی شده گزارش‌های بیشتری از پوکو F6 پایه و پرو به‌گوش می‌رسید. اکنون در گزارش جدیدی، پوکو F6 در بنچمارک گیک بنچ ۶ دیده شد که بخشی از مشخصات فنی مانند تراشه، نسخه اندروید و حافظه رم را به نمایش می‌گذارد.

بنچمارک پوکو F6

با بررسی اسکرین‌شات منتشر شده از کیگ‌بنچ پوکو F6 مشخص می‌شود این دستگاه با شماره مدل 24069PC21G شناخته شده که می‌تواند در آینده برای تشخیص آن در پایگاه‌های داده و درز اطلاعات بیشتر کمک کند. درادامه این دستگاه به تراشه ۴ نانومتری ۸ هسته‌ای با هسته اصلی ۳.۰۱، سه هسته پرقدرت ۲.۸۰ و ۴ هسته کم‌مصرف ۲.۰۲ گیگاهرتزی مجهز شده است. باتطابق این اطلاعات و مشخصات تراشه‌های موجود مشخص شد پوکو F6 به اسنپدراگون 8s نسل ۳ مجهز می‌شود. درکنار آن حافظه رم ۱۲ گیگابایتی قرار داشته و مشخص شد این دستگاه به اندروید ۱۴ مجهز می‌شود. علاوه‌بر آن این دستگاه در بخش تک هسته‌ای و چند هسته‌ای امتیازهای ۱۸۸۴ و ۴۷۹۹ را کسب کرده است.

اوایل ماه جاری، ردمی توربو ۳ با اسنپدراگون 8s نسل ۳ راهی بازار شد و پوکو F6 احتمالا یک نسخه با تغییر نام تجاری آن محسوب شده که برای عرضه در بازار جهانی آماده می‌شود. این دستگاه گواهی IP64 را برای مقاومت دربرابر گرد و خاک و پاشش قطرات دریافت کرد. ردمی توربو ۳ از نمایشگر ۶.۷ اینچی AMOLED با رزولوشن 1.5K و نرخ به‌روزرسانی تصویر ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برد. این دستگاه به حافظه رم ۱۲ گیگابایتی LPDDR5x و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی UFS 4.0 مجهز شده است. این دستگاه از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۹۰ واتی تغذیه می‌کند. از دیگر مشخصات کلیدی آن می‌توان به دوربین سلفی ۲۰، اصلی ۵۰ و اولترا واید ۸ مگاپیکسلی اشاره کرد.

اخبار مرتبط: