با نزدیک شدن به زمان مراسم آنپکد ۲۰۲۴ سامسونگ، همچنان شاهد سیل انتشار گزارش‌های مختلف پیرامون گوشی‌های تاشوی جدید از سوی منابع مختلف هستیم. براساس اخبار منتشره گفته می‌شود سامسونگ در نمایشگر گلکسی زد فولد ۶ مشکل خط تاشدگی را حل کرده است.

آخرین گزارش حاکی از آن است که سامسونگ موفق شده است تا حد زیادی مشکل برجستگی ناشی از تاشدن صفحه نمایش را در این نسل از گوشی‌های تاشوی خود برطرف کند. این موضوع، نویدبخش بهبود قابل توجه تجربه کاربری برای علاقه‌مندان به سری گلکسی زد فولد است.

بر اساس گزارش‌های اخیر، انتظار می‌رود کمپانی سامسونگ در گوشی تاشوی جدید خود، گلکسی زد فولد ۶، بر چالش همیشگی نمایشگرهای تاشو یعنی خط تاخوردگی صفحه نمایش غلبه کند. با اینکه گوشی‌های تاشو برای انجام چند کار همزمان عالی هستند، بسیاری از کاربران حرفه‌ای از وجود خطی که در محل تا‌شدن صفحه نمایش ایجاد می‌شود، ناراضی هستند.

طی چند سال اخیر، شرکت‌های پیشرو همچون سامسونگ و وان‌پلاس کوشش‌های قابل توجهی را برای کاهش محسوس این خط داشته‌اند. نمونه‌ای موفق از این تلاش‌ها را می‌توان در گوشی وان‌پلاس اوپن مشاهده کرد. حال، با نزدیک شدن به زمان رونمایی از گلکسی زد فولد ۶، شواهد حاکی از آن است که سامسونگ نیز در این مسیر به دستاوردهای قابل ملاحظه‌ای رسیده است.

گلکسی زد فولد ۶

گزارش‌های اخیر حاکی از بهبود قابل توجه در کاهش چین‌خوردگی نمایشگر گلکسی زد فولد ۶ نسبت به نسل قبلی است. این پیشرفت گرچه دور از انتظار نبوده است، چرا که سامسونگ در گلکسی زد فولد ۵ نیز با طراحی جدید لولا گام‌هایی در جهت کاهش چین‌خوردگی برداشته بود. با این حال، در حوزه طراحی کلی، سامسونگ کمی از رقبای خود عقب مانده است.

انتظار می‌رود در گلکسی زد فولد ۶ شاهد نوآوری‌های بیشتری باشیم تا این گوشی تاشو بتواند انتظارات کاربران را در حد یک محصول پرچمدار برآورده سازد. به ویژه با توجه به قیمت قابل توجهی که برای این گوشی در نظر گرفته خواهد شد، کاربران خواهان تجربه بی‌نقصی در تمامی بخش‌ها هستند. در رابطه با سایر مشخصات فنی گلکسی زد فولد ۶، انتظار می‌رود شاهد پردازنده‌ قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۳ اختصاصی برای گوشی‌های سامسونگ، احتمالا سیستم دوربین جدید و تمامی ویژگی‌های برجسته‌ای باشیم که سامسونگ به آن‌ها شهرت دارد.

این گوشی همچنین قرار است با مجموعه‌ای از قابلیت‌های هوش مصنوعی گلکسی عرضه شود و حتی ممکن است ویژگی‌های جدیدتری را نیز معرفی کند. بنابراین، بهتر است منتظر رویداد رونمایی از این محصول باشیم. متأسفانه هنوز اطلاعاتی در مورد اینکه سامسونگ قصد دارد چگونه چین‌خوردگی نمایشگر را در گلکسی زد فولد ۶ کاهش دهد، در دسترس نیست. اما با توجه به رونمایی رسمی این گوشی در تاریخ ۲۰ تیر ماه ۱۴۰۳، به زودی جزئیات بیشتری منتشر خواهد شد.

ما نیز تمامی اطلاعات جدید در مورد این محصول را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. فراتر از گلکسی زد فولد ۶، سامسونگ در رویداد پیش رو از گوشی تاشوی گلکسی زد فلیپ ۶، حلقه هوشمند گلکسی رینگ، سری جدید ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ ۷ و احتمالا نسل جدید هدفون‌های بی‌سیم گلکسی بادز ۳ نیز رونمایی خواهد کرد. سامسونگ برنامه‌ای مملو از معرفی‌های هیجان‌انگیز برای علاقه‌مندان به دنیای فناوری تدارک دیده است.

اخبار مرتبط: