بر اساس تصاویر افشا شده از گلکسی xcover ۷، مشخص شد این گوشی با طراحی مشابه نسل قبلی، باتری قابل تعویض و یک دوربین پشت به زودی معرفی خواهد شد.

کمپانی سامسونگ که نخستین گوشی‌های سری Xcover را با نام گلکسی Xcover در سال ۲۰۱۱ معرفی کرد، در حال توسعه گوشی گلکسی Xcover ۷ است. این گروه از محصولات سامسونگ به استحکام و مقاومت بالا در شرایط دشوار محیطی شهرت دارند.

طبق گزارش ‌منتشر شده در Android Headlines ، رندرهای طراحی گلکسی XCover ۷ به اشتراک گذاشته شد. مشخص شد گوشی مقاوم جدید سامسونگ با پیروی از طراحی نسل قبلی، بریدگی کوچک وی شکل در صفحه نمایش و باتری قابل تعویض عرضه خواهد شد. طبق تصاویر گلکسی xcover ۷، در پنل پشتی آن فقط یک دوربین دیده می‌شود که در اطراف لنز حلقه‌ قرمز رنگ جلب توجه می‌کند. این گوشی با لبه‌های برجسته و پنل پشتی شیاردار برای جذب ضربه و چسبندگی بهتر طراحی شده است.

تصاویر گلکسی xcover ۷

البته در حال حاضر اطلاعات دقیقی از دوربین و سایر مشخصات این گوشی در دسترس نیست. بنابراین پیش‌بینی قیمت آن تا حدودی دشوار است و باید تا زمان معرفی رسمی منتظر بمانیم. اما از آنجایی که xcover ۶ pro با دو دوربین در پشت گوشی با قیمتی حدود ۶۰۰ دلار در بازار عرضه شد. بنابراین پیش‌بینی می‌شود این دستگاه تنها با یک دوربین با قیمت پایین‌تر عرضه شود و یک گوشی هوشمند مقاوم مقرون به صرفه تر خواهد بود.

گلکسی xcover ۷ از مقاومت بالایی در برابر ضربه و سقوط از ارتفاع برخوردار است و می‌تواند ضربه، لرزش و دمای زیاد را تحمل کند. همچنین در برابر قطرات آب وگرد و غبار مقاوم است. در حال حاضر در مورد پشتیبانی این گوشی از فناوری ۵G اطلاعات موثقی در دست نیست. طبق تصاویر، نوار قرمز در اطراف حلقه دوربین پشتی و دکمه شخصی سازی Xcover کنار دستگاه دیده می‌شود که همراه قاب مشکی رنگ گوشی جذابیت خاصی به آن می‌دهد.

گزارش ها حاکی از آن است که گلکسی XCover ۷ حساسیت لمسی بالایی را برای نمایشگر ارائه می‌دهد که با دست های خیس یا حتی با دستکش نیز قابل استفاده است. باید دید سامسونگ می‌تواند گلکسی xcover ۷ را با سخت‌افزاری قدرتمند و قیمتی اقتصادی به بازار عرضه کند یا خیر؟

خبر مرتبط: سامسونگ گلکسی Xcover 7؛ یک گوشی برای روزهای سخت