شرکت سامسونگ امروز عنوان کرد که ویدئوهای المپیک 2024 به خصوص ویدئوهای اول شخص هنگام رویداد قایق‌رانی، به لطف دوربین گلکسی اس 24 اولترا ثبت شده‌اند.

به لطف کیفیت فوق‌العاده گوشی پرچم‌دار این غول کره‌ای، تماشاچیان در تلویزیون‌های خود، هیجان بودن در مسابقات قایق‌رانی را به شکلی واقع‌گرایانه تجربه کردند. سامسونگ همیشه در مراسم المپیک همکاری داشته و امسال نیز با گرفتن ویدئوهایی فوق‌العاده با‌کیفیت، تجربه‌ای خاص برای همگان رقم زد و هیجان و زیبایی قایق‌رانی در دنیای مدیترانه را به بهترین شکل ممکن به نمایش گذاشت.

در طی قایق‌رانی‌های المپیک 2024 گوشی‌های گلکسی اس 24 اولترا بر روی قایق‌ها نصب شده بود. برای موج‌سواری نیز گوشی بر روی شانه ورزشکاران نصب شد تا ویدئوهایی مهیج اما دقیق ضبط شود. سامسونگ در این راستا با Olympic Broadcasting Services و International Olympic Committee و برخی شرکت‌های دیگر همکاری کرد تا این ایده را اجرایی کرده و مشکلات احتمالی‌اش را برطرف کند. این فاز از کار، بیش از یک ماه وقت گرفت و نیاز به تست، تحقیق و بررسی‌های مختلف بود.

سامسونگ برای این که مطمئن شود بهترین تجربه را به کاربرانی که مسابقات را از تلویزیون تماشا می‌کنند به ارمغان آورد، قابلیت OIS دوربین گلکسی اس 24 اولترا را بهبود بخشید و زمان زیادی برایش صرف کرد. علاوه‌بر آن، قدرت ارسال این سیستم را تقویت کرده و در نهایت دکل‌های مخابراتی بر روی قایق‌ها تنظیم کرد تا مشکلی در ارسال تصاویر به صورت لایو پیش نیاید.

به گفته سامسونگ، هدف این شرکت ارائه تجربه‌ای واقع‌گرایانه به کاربران مختلف در سرتاسر دنیاست. طی مراسم المپیک، این غول کره‌ای یک عدد دستگاه گلکسی اس 24 اولترا نسخه Olympics Edition را به هر ورزشکار و تیم حامیان وی تقدیم کرد. لازم به‌ذکر است که برخی تصاویر و ویدئوهای مراسم افتتاحیه المپیک 2024 پاریس نیز به کمک دوربین گلکسی اس 24 اولترا به ثبت رسیده است.

همانطور که می‌دانید، گوشی پرچم‌دار سامسونگ دارای دوربینی 200 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی و با قابلیت OIS، یک دوربین 12 مگاپیکسلی اولتراواید، یک دوربین 10 مگاپیکسلی تله‌فوتو با قابلیت زوم سه برابری و OIS و یک دوربین 50 مگاپیکسلی تله‌فوتو با قابلیت زوم 5 برابری و OIS در قسمت پشتی است. در جلو نیز این دستگاه دوربینی 12 مگاپیکسلی برای خلق تصاویر و ویدئوهای سلفی تعبیه کرده است. این دستگاه می‌تواند ویدئوهای 8K و 30 فریم بر ثانیه به کمک دوربین اصلی و 50 مگاپیکسلی، 4K و 60 فریم به کمک تمامی دوربین‌ها و 4K و 120 فریم تنها با دوربین اصلی، به ثبت برساند.