رندرها و تصاویر جدید گلکسی اس ۲۴ پلاس نشان می‌دهد این گوشی هوشمند نسل جدید از صفحه‌نمایش بزرگ‌تر و باتری بهبودیافته معرفی خواهد شد.

روز گذشته، تصاویر و رندرهای گلکسی اس ۲۴ پایه و گلکسی اس ۲۴ اولترا افشا شد که نشان می‌دهد سامسونگ قصد دارد تغییرات اساسی در زبان طراحی و مشخصات سخت‌افزاری پرچمدارانش اعمال کند تا میزان فروش و محبوبیت سری گلکسی اس ۲۴ افزایش یابد؛ همچنین، گزارش‌ها نشان می‌دهد غول فناوری کره‌‌ای قصد دارد یک ماه زودتر سری گوشی‌های موردبحث را وارد بازار کند تا از کورس رقابت با اپل آیفون ۱۵ عقب نماند.

براساس آنچه در تصاویر و رندرها مشاهده می‌کنیم، به‌نظر می‌رسد گلکسی اس ۲۴ پلاس از DNA مشابهی نسبت‌به نسخه استاندارد بهره می‌برد. درمقام مقایسه، گلکسی اس ۲۴ اولترا به‌عنوان قدرت‌مندترین و بهترین گوشی هوشمند سامسونگ در سال ۲۰۲۴ میلادی، بیشترین وجه تمایز و زیبایی را دارد که با مشخصات سخت‌افزاری پیشرفته و صفحه‌نمایش کاملا تخت عرضه خواهد شد. ازسوی‌دیگر، گلکسی اس ۲۴ پلاس تنها نمایشگر و باتری بزرگ‌تری دارد که برای کاربران بابودجه‌های متوسط ساخته می‌شود.

گلکسی اس ۲۴ پلاس

همان‌طورکه اشاره کردیم، تصاویر گلکسی اس ۲۴ پلاس به‌ما می‌گوید که این نسخه با گلکسی اس ۲۴ استاندارد تفاوفت چندانی ندارد؛ تفاوت‌ها زمانی نمایان می‌شوند که ما به نسخه اولترا، گلکسی اس ۲۳ اولترا و مدل‌های قبلی نگاه می‌کنیم و درمی‌یابیم سری گلکسی اس ۲۴ با نمایشگرهای تخت عرضه می‌شوند. درحال‌حاضر، دلیل بازگشت به پنل‌های تخت مشخص نیست، اما می‌توان گفت استحکام بیشتر و ارگونومیک‌تر بودن آن‌ها می‌تواند عامل اصلی استفاده از نمایشگر تخت باشد.

کارشناسان و متخصصان نیز براین‌باورند صفحه‌نمایش‌های منحنی با اعوجاجی که دارد دوام بسیار کمتری دارند و دربرابر ضربه‌ها می‌ةوانند آسیب‌پذیرتر از سایر گوشی‌های موجود در بازار باشند. برهمین‌اساس، غول فناوری کره‌ای می‌خواهد به تولید پرچمداران سری S با پنل تخت برگردد تا میزان رضایت و فروش را بالا ببرد. بااین‌حال، برای مقایسه طراحی و گرافیکی سری گلکسی اس ۲۴ و سری آیفون ۱۵ باید تا اوایل سال ۲۰۲۴ میلادی صبور باشیم تا ببینیم سامسونگ چه محصولی را برای هوادارانش تولید و عرضه می‌کند.

اخبار مرتبط: