بااعلام سامسونگ برنامه‌های اینستاگرام و اسنپ چت از این پس می‌توانند از ظرفیت کامل دوربین سری گلکسی S24 استفاده کرده و از ویژگی‌های آن مانند قابلیت HDR بهره‌مند شوند.

چهارشنبه هفته گذشته شرکت سامسونگ در مراسم گلکسی آنپکد از سری گلکسی S24 رونمایی کرد. این سری به موتور پرو ویژوال مجهز شده که در قسمت دوربین دستگاه کمک می‌کند تصاویر با کیفیت بالاتری ثبت شده و سپس هنگام ویرایش هم کاربر بتواند نتایج بهتری دریافت کند. اما یکی از مهم‌ترین نکات این قابلیت این است که فقط مخصوص برنامه دوربین سامسونگ نیست. سامسونگ در این مراسم اعلام کرد که قابلیت‌های دوربین گلکسی S24 در برنامه‌های اینستاگرام و اسنپ چت هم در دسترس کاربران قرار می‌گیرند.

سری گلکسی اس ۲۴

پیش از این کاربران اندرویدی هنگام استفاده از اسنپ چت و اینستاگرام نمی‌توانستند تصاویر باکیفیتی ثبت کنند. درحقیقت زمانی که کاربر در این برنامه‌ها عکس می‌گرفت، برنامه از تصویر روی صفحه اسکرین شات می‌گرفت و کیفیت به‌صورت کامل حفظ نمی‌شد. این مسئله باعث می‌شد کیفیت تصاویر کاهش یافته و جزئیات مانند قبل مشخص نشوند، اما در سری گلکسی S24 چنین مشکلی وجود ندارد. به‌این ترتیب کاربر می‌تواند بهره کاملی از سخت‌افزار دوربین و قابلیت‌های آن ببرد. علاوه‌بر بالا رفتن کیفیت، قابلیت‌هایی نظیر HDR هم که در عکاسی قبلی فعال نبود قابل استفاده هستند و کیفیت تصاویر به‌صورت جدی ارتقا می‌یابد.

شرکت سامسونگ پیش فروش سری گلکسی S24 را آغاز کرده است تا افرادی که علاقمند هستند بتوانند از آن بهره ببرند. بااین حال پیش فروش در ایران وجود نداشته و علاقمندان باید تا ۳۱ ژانویه مصادف با ۱۱ بهمن ماه منتظر عرضه آن در بازار جهانی باشند. البته این تاریخ فقط برای عرضه رسمی است و احتمال آن وجود دارد که با فاصله زمانی بسیار کم، یعنی چیزی حدود یک تا چند روز زودتر پرچمداران جدید راهی بازار ایران شوند. علاوه‌بر قابلیت عکاسی، سری جدید به هوش مصنوعی Galaxy AI مجهز شده که می‌تواند انقلابی را در زمینه نحوه استفاده از گوشی هوشمند به‌وجود بیاورد.

نظر شما چیست؟ آیا باتوجه به قابلیت جدید عکاسی در سری S24 علاقه‌ای به خرید پرچمدار جدید سامسونگ دارید؟ نظراتتان را با ما در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید.

اخبار مرتبط: