امروز صبح، شرکت سامسونگ از پکیج Galaxy S23 Ultra Limited Edition رونمایی کرد. البته این باندل یک نسخه خاص از S23 Ultra با رنگ یا ویژگی های جدید نیست، بلکه یک بسته محسوب می‌شود که شامل گوشی گلکسی S23 Ultra مشکی با ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به همراه ساعت هوشمند Galaxy Watch 5 و شارژر بی‌سیم دوگانه ۱۵ واتی است.

ویژگی که باعث می‌شود بسته Samsung Galaxy S23 Ultra Limited Edition، به یک محصول خاص تبدیل شود، قیمت آن است. قیمت محصولات گنجانده شده در بسته کمتر از مبلغ جداگانه آن‌ها است. این یعنی به‌جای پرداخت ۱۷۵۵ دلار، تنها با پرداخت ۱۳۶۵ دلار (یعنی ۳۹۰ دلار یا ۲۲٪ ارزان‌تر) می‌توانید صاحب این باندل شوید.

نسخه محدود سامسونگ گلکسی S23 اولترا

سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند موجود در بازار است. گوشی‌های هوشمند پرچمدار همواره بسیاری از فناوری‌ها و قابلیت‌های پیشرفته را در خود جای می‌دهند. صفحه نمایش عالی گلکسی اس 23 یکی از نکات مهم این مدل است. سامسونگ گلکسی واچ 5 نیز عمر باتری بیشتر و ویژگی‌های سلامت و تناسب اندام عالی را ارائه می‌دهد. تمامی محصولات موجود در این بسته قرار است اواخر امسال، به‌روزرسانی رابط کاربری One UI 6.0 و One UI 5 Watch را دریافت کنند.

Samsung Galaxy S23 Ultra Limited Edition تا ۱۰ خرداد در ویتنام از وب سایت رسمی سامسونگ به فروش می‌رسد. هنوز این باندل در بازارهای جهانی ارائه نشده و باید منتظر اخبار رسمی از سوی سامسونگ باشیم.

نظر شما چیست؟ آیا سامسونگ از این باندل به صورت جهانی نیز رونمایی خواهد کرد؟ و آیا این باندل ارزش خریداری با این قیمت را دارد؟ حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اخبار مرتبط: مقایسه گلکسی S23 اولترا و آیفون 14 پرومکس