تاریخ عرضه Galaxy S23 FE در برخی کشورها تابستان ۱۴۰۲ اعلام شده که به معنی معرفی احتمالی آن تا مرداد ماه است.

حدود چند ماه پیش، SamMobile گزارش داد که سامسونگ گلکسی S23 FE را پائیز ۱۴۰۲ عرضه خواهد کرد. این نشریه اکنون ادعا می‌کند که سامسونگ گلکسی اس 23 FE تابستان ۱۴۰۲ عرضه خواهد شد اما تنها در برخی از بازارهای منتخب در دسترس خواهد بود و عرضه گسترده‌تر آن پائیز و زمستان ۱۴۰۲ اتفاق می‌افتد.

همچنین بر اساس شایعات قبلی می‌دانیم سامسونگ گلکسی اس 23 FE دارای پردازنده اگزینوس ۲۲۰۰ با پردازنده گرافیکی Xclipse ۹۲۰ شرکت AMD خواهد بود. با این حال، بر خلاف Galaxy S21 FE که در برخی مناطق با تراشه اسنپدراگون و بقیه با Exynos به بازار عرضه شده بود، Galaxy S23 FE در همه مناطق با اگزینوس ۲۲۰۰ عرضه می‌شود.

از دیگر مشخصات شایعه شده درباره سامسونگ گلکسی S23 FE می‌توان به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۲۵ واتی، ۲ گزینه رم ۶ و ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی اشاره کرد.

سامسونگ هنوز خبر رسمی در مورد Galaxy S23 FE منتشر نکرده است. با این حال، شایعاتی مبنی بر عرضه این گوشی هوشمند قبل از گلکسی زد فولد ۵ و گلکسی زد فلیپ ۵ شنیده‌ شده است که در هفته اول مرداد در رویدادی در سئول، کره جنوبی، معرفی خواهد شد. باتری گلکسی اس 23 FE نیز اخیرا گواهینامه دریافت کرده است و با توجه به گزارش جدید، این گوشی تابستان ۱۴۰۲ در بازارهای منتخب عرضه می‌شود و احتمالا شاهد رونمایی سامسونگ از گلکسی اس 23 FE در ماه آینده باشیم.

خبر مرتبط: مشخصات دوربین گلکسی S23 FE مشخص شد