ساعاتی قبل رندر‌های گلکسی اس ۲۳ FE به‌همراه برخی مشخصات سخت‌افزاری این گوشی فاش شد.

در سال‌های اخیر، سری گوشی‌های گلکسی اف‌ای به محبوبیت ویژه‌ای میان کاربران دست‌ یافته‌اند، چراکه این دسته از گوشی‌ها مشخصات سخت‌افزاری نسبتا بالا با قیمتی مقرون به‌صرفه را به کاربر ارائه می‌دهند. البته باید یادآور شویم که به دلایلی نامعلوم سامسونگ تصمیم گرفت نسخه اف‌ای گلکسی اس ۲۲ را عرضه نکند؛ اما امسال خبر عرضه این نسخه برای سری گلکسی اس ۲۳ بسیاری از کاربران را خشنود کرد.

طبق گزارش‌های وب‌سایت خبری اسمارت‌پیکس و آنلیکس، زبان طراحی این گوشی با سری پرچمدار گلکسی اس ۲۳ تفاوتی ندارد که جای تعجبی هم نیست، زیرا سایر دستگاه‌های مقرون به‌صرفه سری A هم از همین طراحی بهره می‌برند. رندر‌های فاش شده از گلکسی اس ۲۳ FE نشان می‌دهد که این گوشی از سه دوربین مجاز در پنل پشتی برخوردار است و در حاشیه‌ها می‌توان انتظار دکمه پاور و اسپیکر‌ها را داشت؛ در قسمت پایین صفحه‌نمایش نیز درگاه USB-C و مشبک‌های بلندگو اصلی قرار دارد.

نوکیا G42 تصاویر

مشخصات سخت‌افزاری گلکسی اس ۲۳ FE

براساس شایعات، گلکسی اس ۲۳ اف‌ای دارای پنل امولد ۶.۴ اینچی با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی و رزولوشن اف‌اچ‌دی پلاس است. این گوشی در چندین نسخه با حداکثر ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود؛ تامین انرژی گوشی را یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی برعهده دارد که ۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت کمتر از حد استاندارد‌ها در سال ۲۰۲۳ خواهد بود. سیستم دوربین گلکسی اس ۲۳ FE احتمالا با بهبود‌های ویژه‌ای همراه باشد، چراکه نسل قبلی سری FE از سنسور اصلی ۱۲ مگاپیکسلی برخوردار بود، اما سنسور اصلی این گوشی به ۵۰ مگاپیکسل افزایش می‌یابد.

بنچمارک-گللکسی-اس۲۳-fe

علاوه‌بر این، اخبار پیرامون تراشه به‌کار رفته در گلکسی اس ۲۳ اف‌ای متفاوت است؛ برای مثال، افشاگران معروف توییتری می‌گویند سامسونگ از تراشه انحصاری اگزینوس ۲۲۰۰ برای تولید این گوشی استفاده می‌کند و برخی منابع اطلاعاتی دیگر عنوان می‌کنند که از تراشه اسنپدراگون ۸+ نسل ۱ برای برخی بازارهای منتخب استفاده خواهد شد.

اخبار مرتبط:‌ بروزرسانی بزرگ دوربین سری گلکسی اس ۲۳