تصاویری از گوشی قاتل پرچمدار گلکسی اس 23 FE در خبرگزاری‌‌ها منتشر شده که نشان می‌دهد تنها نسخه بهبودیافته از گلکسی A54 خواهد بود.

طی هفته‌های اخیر، اخبار و شایعاتی درباره گوشی پرچمدار اقتصادی گلکسی اس 23 FE شنیدیم که نشان می‌دهد این دستگاه از مشخصات فنی نسبتا خوبی برخوردار خواهد بود. اما اکنون تصاویری منتشر شده که بیان می‌کند غول کره‌ای از طراحی گلکسی A54 برای تولید گوشی موردبحث استفاده می‌کند و ممکن است با واکنش‌های منفی و مثبتی ازسوی کاربران قرار بگیرد.

همان‌طور که اشاره کردیم، گلکسی اس 23 FE شباهت‌های بسیار زیادی به گلکسی A54 دارد و ممکن است هردو گوشی را باهم اشتباه بگیرند. طی سال‌های اخیر سامسونگ از یک زبان طراحی ساخت گوشی‌های هوشمندش استفاده می‌کند و تقریبا تمامی مدل‌های میان‌رده A و نسخه‌های پرچمدار سری S طراحی بسیار مشابهی دارند که برای برخی هواداران سامسونگ کسل‌کننده شده است. در ادامه به جزئیاتی از طراحی و مشخصات سخت‌افزاری گلکسی اس 23 FE می‌اندازیم.

تصاویر گلکسی اس 23 FE

همان‌طور که در تصاویر بالا مشاهده می‌کنید، گوشی هوشمند گلکسی اس 23 FE شباهت بسیاری به گلکسی A54 دارد. عکس‌های دستگاه به‌خوبی نشان می‌دهد که سنسورهای دوربین به‌صورت جداگانه در سمت چپ قرار گرفته‌اند و از پنل پشت گوشی از محافظ شیشه‌ای و حاشیه‌های گرد برخوردار است که ظاهری مشابه گلکسی A54 و خانواده گلکسی اس ۲۳ را به‌کاربران می‌دهد. سنسور سلفی دستگاه نیز درون پانچ هول مرکزی با ظرافت خاصی مانند تمام تولیدات سامسونگ، قرار می‌گیرد.

شایعات تایید می‌کنند که گلکسی اس 23 FE از صفحه‌نمایش ۶.۳ اینچی با رزولوشن FHD+، نرخ به‌روزرسانی ۱۲۰ هرتزی، باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی، تراشه اسپدراگون ۸ نسل ۱ یا اگزینوس ۲۲۰۰ بهره‌مند می‌شود. همچنین، سامسونگ برای عملکرد بهتر و منجسم در گوشی یادشده از ۸ گیگابایت حافظه رم و حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی استفاده خواهد کرد. دربخش سیستم دوربین نیز احتمالا شاهد حضور سنسور واید ۵۰ مگاپیکسلی، سنسور اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی و سنسور تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی می‌شود؛ همچنین برای امنیت بیشتر از حسگر اثرانگشت با فناوری زیر صفحه‌نمایش بهره‌مند خواهد شد.

اخبار مرتبط: