گوشی Galaxy S23 FE در آینده‌ای نزدیک عرضه شود و در حال حاضر سر و صدای زیادی را بین علاقه‌مندان این سری ایجاد کرده است. یکی از جالب‌ترین شایعات در مورد این گوشی، دوربین ارتقا یافته آن است. سامسونگ به تولید گوشی‌هایی با دوربین‌های درجه یک معروف است و به نظر می‌رسد که بار در دیگر قرار است قابلیت‌های دوربین اس ۲۳ FE کاربران را شگفت‌زده کند.

گفته می‌شود دوربین گلکسی اس 23 FE دارای سنسور بزرگ‌تری است که عملکرد بهتری در محیط‌های کم‌نور دارد و کیفیت تصویر را بهبود می‌بخشد. علاوه بر این، انتظار می‌رود این گوشی دارای دوربینی با وضوح بالاتر باشد که منجر به ثبت عکس‌های واضح‌تر و دقیق‌تر می‌شود.

یک منبع خبری ادعا می‌کند که این گوشی احتمالا دارای سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی باشد که در گلکسی اس ۲۲ و گلکسی اس ۲۳ استفاده شد. با این حال، هنوز مشخص نیست که Galaxy S23 FE چند دوربین در پنل پشتی خود خواهد داشت و آیا تغییراتی در دوربین سلفی مشاهده خواهیم کرد یا خیر. گلکسی اس ۲۱ FE با دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی عرضه شد، اما S22 و S23 به‌ترتیب با دوربین‌های ۱۰ و ۱۲ مگاپیکسلی عرضه شدند.

همچنین شایعه شده است که سامسونگ قابلیت‌های دوربین گلکسی اس ۲۳ FE نسبت به نسل قبلی خود افزایش می‌دهد. برای مثال، ویژگی‌هایی مانند بهبود تثبیت کننده تصویر، فوکوس خودکار و ابزارهای ویرایش پیشرفته‌تر را در این گوشی شاهد خواهیم بود. این ویژگی‌ها گرفتن عکس‌ها و ویدیوهای شگفت‌انگیز با گوشی را برای کاربران آسان‌تر از همیشه می‌کند.

دوربین 50 مگاپیکسلی سامسونگ گلکسی S23 FE

مشخصات فنی گلکسی اس ۲۳ FE

از دیگر مشخصات فنی شایعه شده پیرامون گلکسی اس ۲۳ FE می‌توان به تراشه Exynos 2200 همراه با ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه رم، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژر ۲۵ واتی اشاره کرد.

در انتها، به نظر می‌رسد که Galaxy S23 FE در حال شکل‌گیری به یک گوشی باورنکردنی با دوربین چشمگیر است. اگر یک عکاس حرفه‌ای هستید، با این دستگاه مطمئنا تحت تأثیر قرار خواهید گرفت. Galaxy S23 FE با سخت‌افزار و نرم‌افزار دوربین ارتقا یافته خود، قرار است بار دیگر سطح عکاسی با گوشی‌های هوشمند را بالا ببرد.

رنگ لیمویی سامسونگ گلکسی S23

به‌روزرسانی

سری Galaxy S23 در رنگ‌های مشکی، سبز، یاسی و کرم عرضه می‌شوند. اگر از سایت اصلی سامسونگ (Samsung.com) ثبت سفارش کنید، دو رنگ گرافیتی و آبی آسمانی نیز به انتخاب‌هایتان اضافه می‌شود. بنظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد تا برخی از اعضای خانواده S23 را به صورت محدود، در رنگ لیمویی برای بازار هند عرضه کند. این محصول با قیمت 917 دلار معرفی می‌شود.

اخبار مرتبط: زمان عرضه گلکسی S23 FE مشخص شد