یک ویدیو جدید از گلکسی اس ۲۳ FE نشان می‌دهد این گوشی ازنظر طراحی شباهت بسیار زیادی به گلکسی A54 دارد و از گواهی استاندارد IP68 برخوردار است.

براساس آخرین گزارش‌ها، کمپانی سامسونگ برای رقابت با گوگل پیکسل ۸ قصد دارد درتاریخ دوازدهم مهرماه از گوشی گلکسی اس ۲۳ FE رونمایی کند. باوجود اینکه این دستگاه تنها یک نسخه ارزان‌قیمت و اقتصادی از سری پرچمدار گلکسی اس ۲۳ محسوب می‌شود، اما ازنظر مشخصات سخت‌افزاری توانایی بالاتری از نسخه استاندارد پیکسل ۸ دارد. ساعاتی قبل، ویدیو جدیدی از گلکسی اس ۲۳ FE در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که به‌خوبی زبان طراحی و شباهت‌های آن به گلکسی A54 را نشان می‌دهد.

ویدئو جدیدی از گلکسی اس ۲۳ FE در شبکه اجتماعی یوتیوب ازسوی کاربری به‌نام Sondesix منتشر شد که فریم فلزی و رنگ مشکی دستگاه را به‌وضوح به کاربران نشان می‌دهد. اگر نگاه دقیق‌تری به این گوشی اقتصادی داشته باشیم متوجه می‌شویم از طراحی گلکسی اس ۲۳ پایه و گلکسی A54 الهام می‌گیرد که سال گذشته جزو پرفروش‌ترین گوشی‌های غول فناوری کره‌ای بودند. به‌نظر می‌رسد این ویدئو در یک فروشگاه گرفته شده که احتمالا یکی از نمایندگی‌های سامسونگ در هند باشد.

گوشی هوشمند گلکسی اس ۲۳ FE به صفحه‌نمایش ۶.۴ اینچی سوپر امولد با رزولوشن FHD+ و نرخ به‌روزرسانی ۱۲۰ هرتزی به‌همراه پشتیبانی از حالت HDR10+ مجهز است. دربخش سیستم دوربین، این دستگاه از ماژول سه‌گانه بهره می‌برد که شامل سنسور ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، سنسور اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی و سنسور ۸ مگاپیکسلی تله‌فوتو با زوم اپتیکال ۳ برابری می‌شود؛ برای دوربین سلفی نیز یک سنسور ۱۰ مگاپیکسلی با مشخصات پرچمدار درنظر گرفته شده است که می‌تواند عکس‌های زیبایی را ثبت کند.

علاوه‌براین، گوشی قاتل پرچمدار موردبحث به‌صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۳ و رابط کاربری One UI 5.1 منتشر می‌شود، اما باتوجه‌به سابقه سامسونگ در زمینه پشتیبانی نرم‌افزاری می‌توان انتظار حداقل چهار به‌روزرسانی سیستم‌عامل را برای گلکسی اس ۲۳ Fe داشت. از دیگر قابلیت‌های این دستگاه می‌توانیم به اسپیکرهای استریو، حسگر اثرانگشت زیر صفحه‌نمایش و استاندارد IP68 اشاره کرد؛ این گواهی اثبات می‌کند دستگاه درمقابل گردوغبار و آب مقاوم است.

مشخصات فنی گلکسی اس ۲۳ FE

آخرین اخبار نشان می‌دهد گلکسی اس ۲۳ FE در دو نسخه با تراشه‌های اگزینوس ۲۲۰۰ یا اسنپدراگون ۸ نسل ۱ عرضه می‌شود. براساس شایعات، نسخه اسنپدراگون در کشورهای کانادا، چین و ایالات متحده آمریکا فروخته خواهد شد و سایر کشورهای جهان از نسخه اگزینوس بهره‌مند می‌شوند. برای عملکرد یکپارچه و روان، سامسونگ از ۸ گیگابایت حافظه رم و حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند. برای تامین انرژی نیز از باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی به‌همراه شارژ سریع سیمی ۲۵ واتی و شارژ بی‌سیم ۱۵ واتی استفاده خواهد شد.

اخبار مرتبط: