صفحه نمایش S21 دچار مشکل قدیمی ظاهر شدن خطوط سبز و صورتی شده که پیش از این در S20 دیده بودیم.

مشکل نمایشگر گلکسی اس 21 سامسونگ پس از به‌روزرسانی اردیبهشت ماه ظاهر شد، بنابراین به کسانی که هنوز آپدیت ماه گذشته را نصب نکرده‌اند، توصیه می‌کنیم فعلا از این کار پرهیز کنند. تصاویر به اشتراک گذاشته شده خطوط صورتی و سبز عمودی را در وسط صفحه‌نمایش نشان می‌دهد. کاربران که با این مشکل مواجه شده‌اند، مدعی هستند که گوشی‌هایشان نه ضربه دیده و نه در معرض آب‌خوردگی قرار گرفته است.

از آنجایی که گلکسی اس 21 گوشی گران‌قیمتی است کاربران انتظار واکنش سریع سامسونگ را چه به شکل آپدیت نرم افزاری یا تعویض رایگان صفحه‌ نمایش، دارند.

دو سال از عرضه سری گلکسی S21 می‌گذرد و طی این مدت تعداد قابل توجهی از کاربران سری گوشی‌های گلکسی S20 نیز با همین مشکل روبه‌رو شدند. سامسونگ اواسط سال ۲۰۲۲ به طور رایگان صفحه‌نمایش را برای بسیاری از کاربران تعویض کرد.

کاربر مشکلات صفحه نمایش Galaxy S21 را گزارش می کند

اینکه آیا سامسونگ دوباره اقدام به تعویض صفحه‌نمایش‌های کاربران خود کند یا نه سوالی است که فقط گذر زمان می‌تواند پاسخگوی آن باشد. در حال حاضر، به نظر می‌رسد که تعداد کمی از کاربران با مشکل خطوط سبز و صورتی صفحه‌نمایش S21 روبرو هستند.

البته از آنجایی که گوشی از گارانتی خارج شده، اگر سامسونگ از انجام آن به صورت رایگان امتناع کند، کاربران باید خودشان هزینه آن را پرداخت کنند که با توجه به قیمت ۲۹۰ دلاری صفحه‌نمایش، بسیار گران است.

ماجرا اینجا تمام نمی‌شود؛ در یک جستجوی آنلاین متوجه شدیم بسیاری از کاربران گلکسی Note 20 نیز با این مشکل روبرو شده‌اند، بنابراین به نظر می‌رسد که گوشی‌های رده بالای سامسونگ همگی در معرض این خطر قرار دارند.

سامسونگ باید به دلیل اصلی این مشکل دست یابد زیرا اکثر افراد پس از حدود سه سال گوشی‌های خود را تعویض می‌کنند، بنابراین حداقل تا آن زمان باید بدون مشکل کار کنند. این شرکت یک صفحه اختصاصی برای خطوط صورتی صفحه‌نمایش دارد و در آن اعلام کرده ممکن است پیکسل‌ها گیر کرده یا مرده باشند. در ادامه هم با گفتن اینکه پیکسل‌های مرده غیرعادی و معمولاً قابل توجه نیستند، در تلاش است تا این مشکل را کم اهمیت جلوه دهد.

اخبار مرتبط: