با اعلام برنامه توسعه تراشه واقعیت ترکیبی سامسونگ احتمالا به زودی شاهد انتشار اخبار دیگری در مورد عرضه هدست واقعیت ترکیبی این شرکت خواهیم بود.

بخش System LSI سامسونگ مسئول توسعه تراشه‌های Exynos این برند است. به نقل از SamMobile، شرکت کره‌ای می‌تواند تراشه‌های جدیدی طراحی کند یا تراشه‌های موجود را برای دستگاه‌های واقعیت ترکیبی اصلاح کند. این شرکت هنوز هیچ جزئیاتی در مورد تراشه‌های جدید فاش نکرده، اما انتظار می‌رود این محصولات به گونه‌ای طراحی شوند که با وجود کارایی بالا، مصرف انرژی کمی داشته باشند.

در گزارشی توسط KED Global، سامسونگ اقداماتی را برای توسعه تراشه‌های پردازشگر دستگاه واقعیت ترکیبی یا همان XR انجام داده تا اپل را به چالش بکشد. این گزارش همچنین نشان می‌دهد که سامسونگ در حال بررسی توسعه واحدهای پردازشی جدید برای دستگاه‌های XR یا اصلاح خط تولید موجود Exynos است.

سامسونگ در حال توسعه چیپست XR است

انتظار می‌رود ورود سامسونگ به بازار تراشه‌های واقعیت ترکیبی تأثیر قابل توجهی بر بازار داشته باشد. به گزارش Techgenyz سامسونگ در حال توسعه تراشه‌های واقعیت ترکیبی برای به چالش کشیدن اپل در بازار رو به رشد این محصولات است که با توجه به شهرت این کمپانی کره‌ای در تولید محصولات باکیفیت، انتظار می‌رود تراشه‌های جدید از استاندارد بالایی برخوردار بوده و با استقبال خوبی از سوی مصرف‌کنندگان مواجه شوند.

طبق گزارش MIXED Reality News، با توجه به قرارداد سامسونگ با گوگل و کوالکام برای تولید دستگاه‌های واقعیت ترکیبی، شایعات عرضه XR قوت گرفته است. البته سامسونگ هنوز هیچ جزئیاتی از محصول را منتشر نکرده و جدول زمانی مشخصی را اعلام نکرده است.

برنامه سامسونگ برای توسعه تراشه‌های XR خبر خوبی برای کاربرانی است که به فناوری واقعیت افزوده علاقه دارند. سامسونگ به تولید محصولات باکیفیت شهرت دارد، بنابراین تراشه‌های جدید باید از استاندارد بالایی برخوردار باشند و تجربه بهتری را برای کاربران فراهم کنند. برنامه سامسونگ برای توسعه تراشه‌های XR اقدام خوبی است که باید تاثیر زیادی بر بازار داشته باشد.

خبر مرتبط: