تصاویر جدیدی از گلکسی رینگ که در رویداد MWC پرده‌برداری شد منتشر شده، البته این یک نسخه اولیه محسوب می‌شود و هنوز طراحی آن نهایی نیست.

یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های مرتبط با گوشی جهان، کنگره جهانی موبایل (MWC) است که هرساله در شهر بارسلون کشور اسپانیا برگزار می‌شود. اگرچه این رویداد اهمیت زیادی دارد، سامسونگ معمولا در این نمایشگاه از محصول جدیدی رونمایی نمی‌کند و اگر هم تصمیم بر معرفی محصولی داشته باشد، قطعا یکی از دستگاه‌های میان‌رده یا اقتصادی این کمپانی معرفی می‌شود. بااین حال روز گذشته رویداد MWC آغاز شده و سامسونگ با پرده‌برداری از حلقه هوشمند گلکسی رینگ و ارائه اطلاعاتی درباره آن همه را غافلگیر کرد.

باوجود نمایش حلقه هوشمند گلکسی رینگ، سامسونگ به خبرنگاران و مطبوعات اجازه عکاسی از آن را نداد تا تصاویری از این دستگاه منتشر نشود. بااین حال امروز وب‌سایت Sammobile تصاویر متعددی از این دستگاه که از پشت شیشه گرفته شده به اشتراک گذاشت. البته سامسونگ اعلام کرد این یک نمونه اولیه به‌حساب می‌آید و نسخه نهایی ممکن است کمی متفاوت باشد.

همان‌طور که روز گذشته اعلام شد، غول کره‌ای جزئیات زیادی از حلقه هوشمند گلکسی رینگ را به‌اشتراک نگذاشت. این دستگاه از بیرون حالت خمیده مقعر دارد و قرار است در ۳ رنگ پلاتینیوم، طلایی و مشکی سرامیکی عرضه شود. همچنین تاکنون عرضه آن در سایز‌های ۵ تا ۱۳ قطعی است، البته ممکن است درنهایت چند سایز دیگر هم اضافه شوند. سامسونگ در این رویداد اعلام کرد حلقه هوشمند به تعداد بسیار زیادی از قابلیت‌های سلامتی و تناسب اندام ازجمله نظارت بر خواب، ضربان قلب، اکسیژن خون و دمای پوست مجهز شده است؛ بنابراین عملا این دستگاه می‌تواند جایگزین ساعت هوشمند شود.

باتوجه به ابعاد مختلف، حلقه هوشمند گلکسی رینگ سامسونگ به باتری‌های متفاوتی مجهز می‌شود که ظرفیت کوچکترین آنها ۱۵ و بزرگ‌ترین آنها ۲۱ میلی‌آمپر ساعت است. علاوه‌بر آن امروز گزارش جدیدی از وب‌سایت Financial Times مبنی‌بر طول عمر بین ۵ تا ۹ روزه گجت جدید سامسونگ منتشر شد، البته هنوز صحت آن توسط مراجع خبری دیگر و شرکت سامسونگ تایید نشده و ممکن است اشتباه باشد. علاوه‌بر آن مشخص نیست صحبت درباره کدام نسخه است؛ زیرا همان‌طور که اشاره شد باتری‌های متفاوتی در آنها به‌کار رفته است.

علاوه‌بر آنها سامسونگ این دستگاه را به ۲ قابلیت جدید نظارت بر باروری و My Vitality Score مجهز کرده است. قابلیت دوم با تکیه‌بر هوش مصنوعی و تحلیل داده‌های جمع‌آوری شده در طول روز و هنگام خواب، سطح هوشیاری فرد را اندازه می‌گیرد و کمک بزرگی به او می‌کند. همچنین هوش مصنوعی در تحلیل خواب استفاده شده و می‌تواند به کاربر توصیه‌هایی برای افزایش کیفیت خواب ارائه کند. البته هنوز تاریخ عرضه و قیمت محصول مشخص نشده است و باید منتظر درز اطلاعات بیشتر از سامسونگ بمانیم.

اخبار مرتبط: