شرکت سامسونگ امروز اولین آپدیت گلکسی بادز 3 پرو، ایربادز تحسین برانگیز و موفق خود را عرضه کرد تا از طریق آن، برخی مشکلات گزارش شده توسط کاربران را رفع کند.

اولین آپدیت گلکسی بادز 3 پرو در حال حاضر برای کاربران کره جنوبی در دسترس است که نسخه آن R630XXU0AXG5 بوده و حجمی برابر 7.69 مگابایت نیز دارد. تغییرات چندانی در این به‌روزرسانی صورت نگرفته و بر طبق لیست تغییرات منتشر شده آن، تنها کاری که انجام می‌دهد، افزایش ثبات در کیفیت صداست. مشخص نیست منظور سامسونگ از این عبارت دقیقاً چیست اما انتظار می‌رود کیفیت صدا بعد از اعمال آن، کمی بهتر از گذشته شود.

انتظار داریم در روزهای آینده، کاربران سایر کشورها نیز به مرور این آپدیت را دریافت و با نصب آن، از تغییرات کیفیت صدا بهره‌مند شوند. برای اعمال این آپدیت، وارد اپلیکیشن Galaxy Wearable در گوشی خود شوید و به بخش Earbuds Settings مراجعه کنید. در آن جا، Earbuds software update را انتخاب و با زدن دکمه Download and install منتظر دانلود و نصب آپدیت جدید شوید.

گلکسی بادز 3 از دو درایور یکی مخصوص صداهای با فرکانس کم (بیس) و دیگری مخصوص صداهای با فرکانس متوسط دارد. از طرف دیگر، با تکنولوژی‌های تعبیه شده در آن، صداهای با فرکانس بالا را نیز به شکلی شنیدنی به گوش شما می‌رساند. اتصال آن به کمک بلوتوث 5.4 بوده و از قابلیت‌های LE Audio و Auracast بهره می‌گیرد. از کدک‌های به کار رفته در این محصول می‌توان به AAC و Samsung Scalable Codec Ultra High Quality اشاره کرد.

این محصول سامسونگ، برخلاف تمامی ایربادهای این شرکت، دارای قسمتی ساقه مانند در پایین بوده که هم باعث ارتقای کیفیت تماس‌ها می‌شود و هم دستورات لمسی نیز راحت‌تر و بهتر دریافت می‌شوند. اولین بار در این سری است که چنین چیزی اضافه شده و به‌نظر می‌رسد از لحاظ ظاهری نیز تغییراتی خوشایند به بار آورده است. این ایربادها گواهی IP57 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب را نیز به‌دست آورده و از این لحاظ نیز خیالتان را راحت کرده‌اند. در نهایت باید بگوییم که گلکسی بادز 3 پرو از Adaptive ANC، Adaptive EQ و Ambient Sound استفاده می‌کند.