سری دستگاه‌های ارزان‌قیمت گلکسی در سال 2023 با استقبال گسترده‌ای روبه‌رو شدند و انتشار تصاویر گلکسی A35 نشان می‌دهد که این شرکت قصد دارد جایگاه خود را حفظ کند.

دستگاه‌های سری A همیشه از ارزش خرید بالایی برخوردار بوده‌اند و این موضوع آن‌ها را مورد توجه افرادی قرار داده که قصد ندارند مبالغ هنگفتی را برای تلفن همراه هزینه کنند. البته تمامی دستگاه‌های این سری بی‌نقص نیستند و ایراد‌هایی هم در آن‌ها به چشم می‌خورد. نکته اصلی اینجاست که ورود شیائومی و دیگر شرکت‌ها به بازار دستگاه‌های اقتصادی کمی کار را برای سامسونگ سخت کرده است.

سال گذشته شاهد عرضه چند دستگاه بسیار عالی در سری A بودیم که در میان آن‌ها می‌توان به A24 و A54 اشاره کرد. از طرف دیگر، ارزش خرید دستگاه‌های دیگر این سری کمی کمتر بود و همین موضوع فروش آن‌ها را کاهش داد. سامسونگ هم با در نظر گرفتن این موضوع، قصد دارد تا در سال جدید دوباره با میان‌رده‌های جذابی وارد بازار شود و سهم بیشتری را به خود اختصاص دهد.

تصاویر گلکسی A35 که به تازگی منتشر شده، نشان می‌دهد که سامسونگ همان زبان طراحی خاص خود را حفظ کرده اما بخش‌هایی از آن را کمی ارتقا داده است. افشاگری که تصاویر جدید را منتشر کرد گفت که گلکسی A35 برای افرادی مناسب است که به دنبال یک دستگاه زیبا با مشخصات قابل قبول هستند.

Samsung-Galaxy-A35-sides

برخی از کاربران ممکن است طراحی دستگاه‌های جدید سامسونگ را یکسان و خسته کننده بدانند اما حقیقت این است که سامسونگ ایراد کار خود را فهمیده و حالا راهی شبیه به اپل را در پیش گرفته است. این شرکت سعی دارد تا طراحی دستگاه‌های خود را به یکدیگر شبیه کند تا افراد بتوانند در نگاه اول، دستگاه‌های سامسونگ را از دیگر شرکت‌ها تشخیص دهند.

نمی‌توان انتظار داشت که مواد استفاده شده در طراحی گلکسی A35 مشابه به دستگاه‌های سری اس باشند اما می‌دانیم که کیفیت آن‌ها از میان‌رده‌های دیگر بهتر خواهد بود. اما نکته جذابی که در این شایعه مطرح شده بود، نام دستگاه‌های سال آینده است که نشان می‌دهد سامسونگ قصد دارد یک مدل قدیمی را دوباره به خط تولید برگرداند.

طبق آخرین شایعه، قرار است در اولین مراسم معرفی دستگاه‌های میان‌رده، شاهد معرفی گلکسی A35، A55 و A75 باشیم که در سری 4 تولید نشد. این دستگاه در حقیقت بزرگ‌ترین و بهترین مدل در سری A به حساب می‌آید و در سال گذشته بسیاری از کاربران علاقه خود را به بازگشت این مدل نشان دادند.

مطالب مرتبط:‌ گلکسی A25؛ میان‌رده ۳۰۰ یورویی به‌زودی راهی بازار می‌شود