سامسونگ به زودی گوشی‌های جدید سری گلکسی A را عرضه خواهد کرد. شایعه شده است که این دستگاه‌ها در اسفند ماه سال جاری وارد بازار می‌ شوند؛ اطلاعات تازه‌ای در مورد گلکسی A۳۴ ۵G در گوگل‌پلی دیده شده است و همه چیز‌هایی که باید در مورد این گوشی بدانیم را در ادامه این خبر بخوانید.

سامسونگ گلگسی A۳۴ ۵G در سایت‌های صدور گواهینامه‌ها دیده شده است که عبارتند از: NBTC، FCC، BIS. فهرست‌های متعدد گواهینامه ‌ها به عرضه قریب الوقوع گوشی‌های هوشمند اشاره دارند. اکنون A۳۴ ۵G در گوگل‌پلی دیده شده که اطلاعاتی را درباره این گوشی فاش می‌کند و با شماره SM-A۳۴۶M فهرست شده است.

طبق فهرست گوگل‌پلی، سامسونگ گلکسی A۳۴ ۵G با ناچ قطره‌ای عرضه می‌شود. حاشیه دور صفحه نمایش کوچکتر شده اما حاشیه پایین صحفه کمی ضخیم‌تر است. وضوح تصویر ۱۰۸۰x۲۳۴۰ پیکسل و تراکم ۴۵۰ پیکسل در هر اینچ خواهد بود. دکمه‌های روشن و خاموش و تنظیم صدا در سمت راست قرار دارند و ماژول دوربین دارای سه دوربین به همراه یک فلش LED به صورت عمودی است. قاب پشتی این دستگاه پوشش مات دارد.

سامسونگ گلکسی A۳۴ ۵G با پردازنده مدیاتک MT۶۸۷۷V/TTZA در گوگل‌پلی ثبت شده است. این نام مربوط به  تراشهDimensity ۱۰۸۰ است. این فهرست نشان می‌دهد که دستگاه دارای ۶ گیگابایت رم است و روی سیستم عامل اندروید ۱۳ اجرا می‌شود.

مابقی مشخصات سامسونگ گلکسی A۳۴ ۵G همچنان مانند یک راز باقی مانده است. گزارش‌های قبلی حاکی از این است که این دستگاه ممکن است با یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری با پشتیبانی از شارژ ۲۵ واتی عرضه شود. این گوشی دارای نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتزی، دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی در پشت و دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی است.

انتظار می‌رود که گلکسی A۳۴ ۵G به زودی عرضه شود چرا که قبلا چندین گواهینامه را دریافت کرده است.

در حال حاضر، گوشی A۱۴ ۴G  در فهرست گوگل‌پلی  دیده شده که اطلاعات کلیدی را فاش می‌کند. این نسخه ارزان‌تر از سامسونگ گلکسی A۱۴ ۵G است که در حال حاضر در بازار‌های مختلف جهانی عرضه شده است.

سامسونگ گلکسی A34 و A14 در کنسول google play ظاهر می شود

بر اساس این فهرست، سامسونگ گلکسی A۱۴ ۴G در ابتدا با ۴ گیگابایت رم در دسترس خواهد بود، اما این شرکت ممکن است نسخه‌های دیگری را در آینده عرضه کند. این گوشی بر روی اندروید ۱۳ با رابط کاربری One UI ۵ اجرا می‌شود و دارای وضوح تصویر Full HD+ و رزولوشن ۱۰۸۰x۲۴۰۸ با تراکم ۴۵۰ پیکسل در هر اینچ است.

این دستگاه با تراشه MediaTek Helio G۸۰ تغذیه خواهد شد، که شامل دو هسته ARM Cortex A۷۵ با سرعت ۲ گیگاهرتز و شش هسته A۵۵ با سرعت ۱.۸ گیگاهرتز است. علاوه بر این، این پردازنده با پردازنده گرافیکی Mali G۵۲ با فرکانس ۹۵۰ مگاهرتز جفت خواهد شد.

این فهرست جزئیات بیشتری را درباره این گوشی هوشمند به ما نمی‌دهد. با این حال، اطلاعات قبلی نشان می‌دهند که این دستگاه می‌تواند دارای یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری با شارژ سریع ۱۰ واتی باشد. انتظار می‌رود که گلگسی A۱۴ ۴G  دارای سیستم دوربین سه‌گانه برای عکاسی باشد. دوربین‌های پشتی آن احتمالا از یک لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض ۵ مگاپیکسلی و یک سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی تشکیل شوند. در عین حال، دوربین سلفی از یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم f/۲.۰ استفاده می‌کند.

خبر مرتبط:‌ تاریخ عرضه گوشی‌های A34 5G و A14 4G اعلام شد