گوشی هوشمند گلکسی A25 با مشخصات فنی مانند ۸ گیگابایت حافظه رم و تراشه اگزینوس ۱۲۸۰ در گیک‌بنچ ظاهر شد.

اوایل سال‌جاری میلادی گوشی هوشمند میان‌رده گلکسی A24 وارد بازار شد که با استقبال خوب کاربران مواجه شد؛ برهمین‌اساس کمپانی سامسونگ قصد دارد از نسل جدید گوشی‌های میان‌رده تحت‌عنوان گلکسی A25 رونمایی کند. اما به‌نظر می‌رسد معرفی و عرضه این گوشی به اوایل سال ۲۰۲۴ میلادی موکول می‌شود، چراکه عرضه دو گوشی از یک سری در یک سال مرسوم نیست. اکنون مشخصات گوشی هوشمند فنی گلکسی A25 وارد فهرست گیک‌بنچ شده که نشان می‌دهد از ارتقای جزئی نسبت‌به گلکسی A24 برخودار خواهد شد.

مشخصات فنی گلکسی A25

فهرست بنچ‌مارک گیک‌بنچ نشان می‌دهد گوشی موردبحث با شماره مدل SM-A256B از تراشه هشت هسته‌ای اگزینوس ۱۲۸۰ بهره می‌برد و برای عملکرد یکپارچه به حداکثر ۸ گیگابایت حافظه رم نیز مجهز خواهد شد. گلکسی A25 در تست تک هسته‌ای و چند هسته‌ای توانسته به‌ترتیب امتیازهای 937 و 2106 را کسب کند. ازنظر نرم‌افزاری، این گوشی هوشمند نسل جدید به‌صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۳ و رابط کاربری One UI عرضه می‌شود.

گزارش‌های قبلی از رندرهای CAD نشان می‌دهند که گوشی میان‌رده گلکسی A25 از صفحه‌نمایش 6.44 اینچی با ناچ قطره‌ای بهره‌مند می‌شود. پنل پشت دستگاه نیز به ماژول سه‌گانه دوربین با فلش LED مجهز خواهد شد. برای امنیت بیشتر دستگاه، سامسونگ یک حسگر اثر انگشت در حاشیه سمت راست گوشی تعبیه می‌کند.

گلکسی A25 از یک اسپیکر مونو با جک ۳.۵ میلی‌متری صدا استفاده می‌کند که طراحی کلاسیک را در گوشی‌های میان‌رده حفظ می‌کند. آخرین گزارش‌ها می‌گوید این دستگاه از ابعادی معادل 8.3×77.5×162 با یک سنسور واید ۵۰ مگاپیکسلی برخوردار می‌شود که با استفاده از نرم‌افزار دوربین بهبودیافته خروجی تصاویر بهتری را برای کاربران ارائه می‌کند. ازنظر سخت‌افزاری دوربین گلکسی A25 با نسل فعلی تفاوتی نخواهد داشت.

اخبار مرتبط: مشخصات دوربین گلکسی A25 افشا شد