گوشی گلکسی A25 5G گواهی BIS را دریافت کرد که می‌تواند به‌معنی عرضه زودتر از موعد این دستگاه میان‌رده اقتصادی باشد.

شرکت سامسونگ به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های سازنده گوشی جهان، درکنار اپل و دیگر مدعیان قرار دارد. این شرکت تمرکز بالایی روی بازار میان‌رده و اقتصادی دارد و هرساله چندین دستگاه در این رده راهی بازار می‌کند. اکنون گزارش جدیدی منتشر شده که مشخصات یکی از گوشی‌های میان‌رده این شرکت را فاش می‌کند. این دستگاه که همان گلکسی A25 5G است، قرار نبود که تا چند ماه آینده معرفی و عرضه شود. بااین حال این دستگاه گواهی BIS (سازمان استاندارد هند) را دریافت کرده که می‌تواند به‌معنی عرضه زودتر از موعد باشد.

اگرچه گواهی مذکور مشخصاتی که پیش از این از گلکسی A25 لو رفته بود را تایید نمی‌کند، اما با دریافت این گواهی هندی احتمالا این دستگاه قبل از ورود به بازار جهانی در بازار هند عرضه خواهد شد. همچنین با بررسی مشخصاتی که پیش‌تر از این دستگاه لو رفته بود، درک بهتری نسبت به گوشی میان‌رده اقتصادی سامسونگ پیدا می‌کنیم.

گلکسی A25

براساس اطلاعات منتشر شده گلکسی A25 5G به تراشه اگزینوس ۱۲۸۰ سامسونگ مجهز شده است. در کنار آن، حافظه رم ۶ و ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی قرار دارد. این دستگاه از صفحه‌نمایش ۶.۵ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس بهره می‌برد که دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی در ناچ قطره‌ای بالای نمایشگر قرار دارد. ماژول دوربین سه‌گانه این دستگاه شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و دوریبن ماکرو ۲ مگاپیکسلی است که تمام نیازهای کاربر را برطرف می‌کند. این دستگاه از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ ۲۵ واتی بهره می‌برد. از دیگر مشخصات این دستگاه می‌توان به درگاه تایپ سی، میکروفون، اسپیکر، فلش LED و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون اشاره کرد.

همچنین گلکسی A25 5G قرار است در ۲ پیکربندی با حافظه‌های داخلی و رم ۱۲۸ و ۶ گیگابایت و ۲۵۶ و ۸ گیگابایت راهی بازار شود که نسخه اول حدود ۳۰۰ یورو و نسخه دیگر حدود ۴۰۰ یورو قیمت دارد.

اخبار مرتبط: