گوشی Galaxy A24 4G سامسونگ در آستانه معرفی و عرضه به بازار قرار دارد. آخرین خبری که از این دستگاه داریم آن است که به تازگی مدل A24 4G در فهرست پشتیبانی گوگل پلی قرار گرفته است. اگرچه این فهرست فرمالیته است اما همه می‌دانند که این گوشی به زودی وارد بازار خواهد شد. البته تاکنون اطلاعات زیادی از مشخصات فنی این گوشی منتشر شده است.

گلکسی A24 4G از یک صفحه‌نمایش 6.5 اینچی سوپر امولد با رزولوشن FHD+ و نرخ رفرش 90 هرتز استفاده می‌کند. قاب پشتی این گوشی نیز میزبان سه دوربین است. دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید 8 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی دوربین‌های ستاپ سه‌گانه A24 را تشکیل می‌دهند. دوربین سلفی این دستگاه نیز یک ماژول 13 مگاپیکسلی است که داخل بریدگی بالای نمایشگر قرار گرفته است.

Galaxy A24 4G با تراشه Helio G99 شرکت مدیاتک عرضه می‌شود. تراشه‌ای که با 4 گیگابایت رم همراه است. همچنین انتظار داریم که این گوشی از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی برخوردار باشد که با سرعت 25 وات شارژ می‌شود. طبق پیش‌بینی‌ها انتظار داریم این گوشی یک میان‌رده اقتصادی از سامسونگ باشد.

هرچند با توجه به استانداردهای جدید رقبا برای گوشی‌های میان‌رده، ممکن است خیلی از کاربران A24 را به عنوان یک گوشی رده پایین نگاه کنند! به هر صورت برخورداری از قیمت مناسب در کنار مشخصات فنی معقول و منطقی، احتمالا Galaxy A24 4G را به یکی از محصولات پرفروش سامسونگ تبدیل خواهد کرد.

خبر مرتبط: مشخصات گلکسی A24 در سایت سامسونگ دیده شد