سامسونگ به تازگی از گلکسی A54 و A34 رونمایی کرد و این شروع دستگاه‌های میان‌رده این شرکت با پسوند 4 محسوب می‌شود. اما مشخص شد که همین حالا هم سامسونگ در حال برنامه‌ریزی برای رونمایی از مدل بعدی سری A است. مشخصات گلکسی A24 به تازگی در وب‌سایت سامسونگ هند دیده شده است.

منتشر شدن صفحه پشتیبانی این دستگاه در سایت سامسونگ نشان می‌دهد که فاصله زیادی با زمان رونمایی آن نداریم. مشخصات گلکسی A24 در سایت سامسونگ با شماره مدل SM-A245F/DS ثبت شده است. اگر کمی به شماره مدل آن دقت کنید متوجه می‌شوید که این دستگاه قرار است با پشتیبانی از دو سیم‌کارت و اینترنت 4G عرضه شود.

طبق مشخصات فاش شده می‌توان گفت که گلکسی A24 قرار است از تراشه مدیاتک هلیو G99 یا اسنپدراگون 680 به عنوان پردازنده استفاده کند. همانطور که مشخص است، سامسونگ در این دستگاه از پردازنده میان‌رده استفاده کرده که نسبت به رقبایش قدرت مناسبی دارد. در بخش جلوی دستگاه هم از یک صفحه نمایش 6.4 اینچی سوپر امولد استفاده شده که تفاوت خاصی با گذشته ندارد.

اطلاعات گلکسی A24 در وبسایت سامسونگ مشاهده شد

این پنل رزولوشن فول اچ دی پلاس دارد و نرخ بروزرسانی آن هم 90 هرتز اعلام شده است. در بخش بالای صفحه نمایش، یک بریدگی U شکل قرار دارد که دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی را در خود جای داده است. در قاب پشتی این دستگاه سه برآمدگی برای لنز‌های دوربین وجود دارد که شباهت زیادی به دستگاه‌های سری S دارد.

سنسور دوربین اصلی این دستگاه رزولوشن 50 مگاپیکسلی دارد و در کنار آن یک دوربین 5 مگاپیکسلی اولتراواید و 2 مگاپیکسلی ماکرو هم قرار گرفته است. طبق شایعات منتشر شده در مورد مشخصات گلکسی A24، این دستگاه قرار است از یک باتری 5000 میلی‌آمپری استفاده کند که می‌تواند با توان 25 وات شارژ شود.

تصاویر منتشر شده از این دستگاه نشان می‌دهند که سامسونگ قصد دارد از زبان طراحی سری S در تمامی دستگاه‌های میان‌رده خود استفاده کند. این تغییر می‌تواند ظاهر دستگاه‌های میان‌رده را کمی بهتر کند. ثبت گواهی BIS برای این دستگاه نشان می‌دهد که ممکن است رونمایی آن ابتدا در هند انجام شود.

اخبار مرتبط: معرفی گلکسی A54 به همراه گلکسی A34