ماه گذشته جزئیاتی در مورد میان‌رده‌های بعدی سامسونگ فاش شده اما حالا گلکسی A15 در گیک‌بنچ دیده شده که نزدیک بودن زمان رونمایی آن را نشان می‌دهد.

تصاویر و رندر‌های گلکسی A15 در گذشته منتشر شده اما جزئیاتی در مورد سخت‌افزار و پردازنده آن در دسترس نبود. حالا اضافه شدن این مدل اقتصادی به لیست گیک‌بنچ نشان می‌دهد که سامسونگ احتمالا آن را در هفته‌های آینده معرفی می‌کند. رندر‌های منتشر شده نشان می‌دهند که این دستگاه قرار است از یک صفحه نمایش تخت استفاده کند و روی فریم آن، شاهد قرارگیری جک 3.5 میلی‌متری هدفون و پورت یو‌اس‌بی C خواهیم بود.

لیست گیک‌بنچ نشان می‌دهد که گلکسی A15 از تراشه هلیو G99 با 8 هسته پردازشی استفاده می‌کند که سقف فرکانس آن به 2.20 گیگاهرتز می‌رسد. در کنار این پردازنده از تراشه گرافیکی Mali-G57 استفاده شده که توانایی قابل قبولی برای یک دستگاه اقتصادی دارد. در تصویر منتشر شده دستگاه از 4 گیگابایت رم برخوردار است اما احتمالا سامسونگ سقف آن را به 6 یا 8 گیگابایت ارتقا دهد.

مشخصات Galaxy-A15-4G

احتمالا گلکسی A15 به‌صورت پیش‌فرض از رابط کاربری اندروید 14 برخوردار باشد که همراه با آخرین نسل از وان یو‌آی سامسونگ عرضه می‌شود. این دستگاه توانسته در تست گیک‌بنچ به امتیاز 743 در بخش تک‌ هسته‌ای و امتیاز 2005 در بخش چند هسته‌ای دست پیدا کند. البته قرار است یک مدل 5G هم برای این دستگاه وجود داشته باشد که از تراشه بهتری برخوردار است اما هنوز جزئیات زیادی از آن در دسترس نیست.

هر‌دو مدل از صفحه نمایش 6.6 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس برخوردار خواهند بود. در این دستگاه‌ها از یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی استفاده شده که اندازه مناسبی دارد اما طبق شایعات، می‌توانید این باتری را با توان 15 وات شارژ کنید که چندان چشمگیر نیست.

نظر شما در مورد امتیازات گلکسی A15 در گیک‌بنچ چیست؟ آیا این دستگاه نسبت به گوشی‌های شیائومی ارزش خرید دارد؟ نظرتان را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط: سامسونگ به‌دلیل ضرر مالی ظرفیت تولید تراشه را کاهش می‌دهد