افشاگری‌های جدید نشان می‌دهد استودیو سازنده قصد دارد برای جذاب‌تر شدن داستان GTA 6 شخصیت دکستر را وارد بازی کند.

همان‌طور که طی هفته‌های گذشته شاهد افزایش افشاگری‌ها از GTA 6 در خبرگزاری‌های حوزه گیمینگ و شبکه‌های اجتماعی مانند توییتر X و ردیت بودیم که نشان می‌دهد این بازی از قابلیت‌های فوق‌ا‌لعاده‌ گرافیکی و داستانی برخوردار خواهد بود؛ برای مثال، GTA 6 حدود ۴۰۰ ساعت گیم‌پلی و حجمی معادل ۷۵۰ گیگابایت دارد که بیانگر زحمات شبانه‌روزی تیم طراحی استودیو Rockstar Games است. اما امروز گزارش‌های جدید نشان می‌دهد شخصیت جدیدی وارد بازی می‌شود که می‌‌تواند باعث شگفتی کاربران شود.

براساس یک افشاگری در وب‌سایت اطلاعاتی ردیت، شش رویداد درباره گردشگران گم‌شده در شهر میامی فلوریدا وجود دارد که سرنخ‌هایی از وجود یک آدم‌ربا یا قاتل سریالی در GTA 6 به ما می‌دهد. در اولین مرحله به‌نام اتاق جایزه (Trophy room)، دو شخصیت بازی به‌نام‌های لوسیا و جیسون وسایلی متعلق‌به قربانیان قاتل زنجیره‌ای پیدا می‌کنند که باعث شوک آن‌ها می‌شود.

جزییات بازی GTA6

به‌دنبال این مرحله، سایر اتفاق‌‌ها درباره گردشگران گمشده شروع می‌شود که لوسیا و جیسون باید با پیگیری موضوع، شهر میامی را برای پیدا کردن سرنخی از قاتل سریالی بگردند. مراحل دیگر تحت‌عنوان «قربانیان ماشین غرق‌شده»، «قربانی زباله‌دان»، «قربانیان غار»، «قربانی تریلر» می‌شود. نکته‌ای که باید ذکر کنیم آن است که نام مرحله آخر در فهرست منتشر شده در ردیت قابل خواندن نیست و باید برای مشخص شدن آن منتظر اخبار بعدی باشیم.

البته با نگاهی به‌گذشته به‌یاد می‌آوریم که استودیو Rockstar Games از قاتلان سریالی در بازی‌های جهان بازش استفاده کرده است. برای مثال، در GTA 5 شاهد شخصیتی پنهان به‌نام «The Infinity Killer» بودیم که هرگز در بازی دیده نشد یا مرحله‌ای در Red Dead Redemption 2 تحت‌عنوان «American Dreams» وجود داشت که گیمرها را با چالش‌های فراوان برای گذراندن این مراحل مواجه می‌کرد.

اما این‌بار داستان در GTA 6 فرق دارد و قرار است پلیرها با شخصیتی سریالی مواجه شوند که از محبوبیت خاصی در سینمای هالیوود برخوردار است. از آنجایی که GTA 6 در Vice City جریان دارد و الهام گرفته شده از شهر میامی است، احتمالا شاهد حضور دکستر باشیم. شایعات تایید می‌کنند که Michael C. Hall به‌عنوان یک متخصص خون‌شناسی در واحد پزشکی قانونی میامی وارد بازی می‌شود که چالش‌های گسترده‌‌ای را برای لوسیا و جیسون ایجاد می‌کند.

اخبار مرتبط: