در‌حالی‌که موتورولا برای رونمایی از گوشی موتو G14 آماده می‌شود، تصاویر تبلیغاتی از این گوشی منتشر کرده که مشخصات و طراحی دقیق این گوشی برملا شده است.

بر اساس گزارش‌ها، گوشی موتو G14 مجهز به یک پردازنده‌ هشت هسته‌ای UniSoc T616 است. در قاب پشتی گوشی ماژول دوربین مستطیلی شکل تعبیه شده و شامل دوربین دوگانه 50 مگاپیکسلی با فلش LED است.

محصول جدید موتورولا از پردازنده UniSoc T616 استفاده می‌کند و ظاهرا این پردازنده‌ هم به لحاظ عملکردی و هم گرافیکی ضعیف‌تر از چیپ‌ست مدیاتک Helio G85 است.

باتوجه به تصاویر منتشر شده، در طراحی این گوشی از استاندارد IP52 استفاده شده تا در مقابل قطرات آب و نفوذ گرد و غبار مقاومت مناسبی داشته باشد.

Motorola-G14-مشخصات

پیش‌بینی می‌شود این گوشی با حافظه داخلی 128 گیگابایتی UFS 2.2 و 4 گیگا‌بایت حافظه رم به همراه یک کارت حافظه میکرو‌اس‌دی که تا یک ترابایت فضای ذخیره سازی را افزایش می‌دهد عرضه شود. گوشی جدید موتورولا دارای یک حسگر اثر انگشت و بلندگوی استریو با فناوری Dolby Atmos خواهد بود و از باتری 5000 میلی‌آمپر‌ساعتی و شارژ سریع 20 واتی پشتیبانی می‌کند.

طبق تصاویر منتشر شده، این دستگاه با حفره وسط نمایشگر و با ابعاد 6.5 اینچی ال‌سی‌دی FHD روانه بازار خواهد شد. گوشی موتو G14 با اندروید 13 ارائه می‌شود که قابل ارتقا به اندروید 14 نیز است، البته موتورولا سه سال بروزرسانی امنیتی را برای این گوشی وعده داده است.

ویژگی‌های فاش شده از گوشی موتو G14 نشان می‌دهد که این دستگاه از کیفیت خوبی برخوردار است و باید دید این طراحی و کیفیت بالا می‌تواند نظر کاربران را به خود جلب کند یا خیر؟

موتورولا ریزر ۴۰ و ریزر ۴۰ اولترا معرفی شد

.