در حالی که قرار است روز پنجشنبه ۱۵ تیرماه هدفون بلوتوث ریلمی بادز 3 به شکل رسمی معرفی شود، حالا تصاویری از طراحی این دستگاه منتشر شده است.

ریلمی که ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ هدفون بادز 2 را وارد بازار کرد بعد از دو سال قرار است از بادز 3 روز پنجشنبه ۱۵ تیر ماه همراه دو محصول دیگر با نام نارزو 60 (Narzo60)و نارزو 60 پرو (Narzo60 pro) رونمایی کند.

طبق اطلاعات منتشر شده این هدفون در سه رنگ سفید، زرد و مشکی مات عرضه خواهد شد.این هدفون ۱۳.۱ گرمی نسبت به هدفون بلوتوث ریلمی بادز 2 سبک‌تر است و این ویژگی در هدفون بسیار اهمیت دارد.

هدفون بی سیم ریلمی بادز

شرکت ریلمی ادعا می‌کند که هدفون بلوتوث بادز 3 از سیستم حذف نویز ۳۰ دسی‌بل برخوردار است و صدای مزاحم محیط بیرون را تا حد ممکن کاهش می‌دهد. همین طور مجهز به قابلیت پخش صدای ۳۶۰ درجه یعنی سه بعدی است که با حرکت سر صدای بادز چپ و راست را تغییر می‌دهد و حس شنیده شدن صدا از هر طرف را القا می‌کند. درایور‌های به کار رفته در این هدفون ۱۳.۶ میلی‌متری است که در مقایسه با نسخه قبل بهبود یافته است.

طبق اطلاعاتی که شرکت ریلمی منتشر کرده هنوز مشخص نشده است که این هدفون مانند نسل قبل خود دارای گواهی مقاومت (IPX5) آی پی ایکس ۵ در برابر‌‌‌ تعریق گوش و قطرات باران خواهد بود یا خیر؟

با توجه به این که مشخصات و قیمت این هدفون در مراسم روز پنجشنبه ۱۵ تیرماه اعلام خواهد شد باید دید که کاربران از این هدفون استقبال خواهند کرد یا ترجیح می‌دهند با صرف هزینه بیشتر از برندهای معتبرتر خرید کنند؟ و آیا این هدفون به تنهایی با قابلیت‌هایی که دارد قادر به رقابت با برندهای معتبر است یا خیر؟