بازی ویدئویی کانتر استریک ۲ (Counter Strike 2) با قیمت بسیار پایین و شباهت‌های زیاد به نسخه قبلی روی پلتفرم استیم عرضه شد.

اوایل سال‌جاری، رگباری از اخبار و شایعات درباره انتشار بازی کانتر استریک ۲ به‌‌گوش می‌رسید و گیمرهای زیادی در شبکه‌های مجازی درمورد زمان انتشار آن گمانه‌زنی می‌کردند. بلافاصله پس از شایعات، استودیو Valve رسما اعلام کرد بازی CS2 در مرحله توسعه قرار دارد و به‌زودی برای پلیرها منتشر می شود؛ سپس این استودیو طی مدت‌زمان کوتاهی نسخه آزمایشی را برای برخی گیمرها با شرایطی خاص عرضه کرد که مورد استقبال قرار گرفت و نقدهای خوبی به بازی شد. اکنون نسخه عمومی بازی با قیمت بسیار پایین روی پلتفرم استیم برای تمام گیمرها دردسترس قرار دارد.

طی دو دهه اخیر، کانتر استریک یک تجربه رقابتی بی‌نظیر را ارائه کرده و بیشتر صدها میلیون طرفدار در سراسر دنیا دارد. اکنون فصل جدید داستان بازی کانتر استریک شروع می‌شود؛ این Counter Strike 2 است

باید یادآور شویم، Counter Strike 2 یک نسخه کاملا جدید با نوآوری‌های تاکتیکی محسوب نمی‌شود؛ به‌عبارتی بهتر، این بازی نسخه بهبودیافته از Counter-Strike: Global Offensive به‌شمار می‌رود که روی موتور مدرن‌تری به‌نام Source 2 به‌روزرسانی و توسعه‌یافته است. ازنظر گرافیکی، جلوه‌های بصری تغییرات گسترده‌ای داشتند و پاسخگویی سرورها بسیار بهتر هستند؛ همچنین برخی ویژگی‌ها مانند نقشه‌ها، کاراکترها و تفنگ‌ها درمقایسه‌با قبل بیشتر و بهتر شدند.

براساس اعلام قبلی استودیو سازنده، بازی کانتر استریک ۲ یک ارتقا کاملا رایگان برای CS:GO به‌شمار می‌رود؛ بدین‌ترتیب، تمام قابلیت‌ها و آیتم‌های نسخه پیشین به نسخه جدید منتقل می‌شود. استودیو Valve این بازی ویدئویی محبوب را روی موتور Source 2 گسترش داده که ویژگی‌های جدید را اضافه می‌کند، اما گیم‌پلی کلاسیکی که Counter-Strike در سال ۱۹۹۹ عرضه کرد کاملا حفظ می‌شود. در ادامه برخی قابلیت‌های جدید کانتر استریک را مشاهده می‌کنیم:

  • درجه‌بندی و رتبه‌بندی‌های جدید با حالت پریمیر به‌روزرسانی شده؛
  • امتیازهای جهانی و منطقه‌ای؛
  • بازنگری و ارتقای نقشه‌ها؛
  • نورپردازی بهتر؛
  • حالت تفنگ‌ها و نارنجک‌ها دودزا تغییر کردند؛
  • نرخ تیک بیشتر
  • جلوه‌های دیداری و شنیداری بازنگری شده
  • انتقال آیتم‌ها از CS:GO به CS2

درحال‌حاضر، بازی کانتر استریک ۲ روی پلتفرم استیم عرضه شده و کاربران می‌توانند آن را به‌صورت کاملا رایگان دانلود کنند. البته باید یادآور شویم نسخه Prime Status با قیمت ۱۵ دلار فروخته می‌شود که قابلیت‌ها و ویژگی‌های بیشتری را دردسترس گیمرها قرار می‌دهد. اگر برای هیجا‌ن زیادی برای تجربه Counter Strike 2 دارید می‌توانید همین الان در پلتفرم استیم برای دانلود آن اقدام کنید.

اخبار مرتبط: