مدیر بخش فروش شرکت Bloom اعلام کرد تولید مدل‌های مختلف گوشی‌های فیچرفون (دکمه‌ای) و اسمارت‌فون (لمسی) در ایران توسط این شرکت انجام می‌شود.

رسانه علاءالدین که از زمان آغاز به‌کار نمایشگاه الکامپ 1403 در این رویداد حضور دارد اقدام به انجام مصاحبه‌های گوناگون با مدیران بخش‌های مختلف شرکت‌های فعال در زمینه تولید تلفن همراه کرده است. یکی از شرکت‌های حاضر در نمایشگاه شرکت بلوم است که خبرنگار علاءالدین با مدیرفروش این شرکت گفتگویی را ترتیب داده است. احسان یعقوبی مدیر بخش فروش شرکت بلوم با اشاره به اینکه این شرکت از دهه 80 تجارت در زمینه موبایل را آغاز کرده است گفت طی 10 سال گذشته بلوم وارد تولید در عرصه محصولات تکنولوژیک از جمله تلفن همراه شده است.

یعقوبی در پاسخ به سوال خبرنگار علا‌ءالدین پیرامون انواع مدل‌های گوشی‌هایی که بلوم تولید می‌کند گفت درحال حاضر 9 مدل گوشی دکمه‌ای توسط این شرکت تولید می‌شود که با قیمت بسیار مناسب به مشتریان عرضه می‌شود. همچنین مدیرفروش شرکت بلوم از تولید 3 مدل گوشی لمسی نیز توسط شرکت بلوم خبر داده است.

گوشی دکمه ای

یعقوبی درمورد آینده سمت و سوی تولید گوشی‌های فیچرفون و اسمارت‌فون توسط این شرکت در ایران اعلام کرد که هدف آن‌ها در سال‌های آتی تمرکز بر تولید گوشی‌های هوشمند در فرودگاه مهرشهر است. همچنین این مدیر بلوم درمورد اهداف توسعه شرکت توضیح داد که طی یک تا دو سال آینده قرار است کارخانه‌ای با متراژ 15 هزار مترمربع برای گسترش تولید اسمارت‌فون‌ها احداث شود. او درمورد نوع گوشی‌های اسمارت‌فون تولیدی نیز به خبرنگار گفته است درحال حاضر گوشی‌های میان‌رده و اقتصادی با قیمت مناسب تولید و به بازار عرضه می‌شود.

لازم به‌ذکر است که یعقوبی اعلام کرد شرکت بلوم علاوه بر تولید گوشی، در زمینه تولید محصولاتی مانند جاروبرقی و دوچرخه‌های برقی هوشمند نیز فعالیت دارد. همچنین این شرکت با برندهای مطرحی همچون اپل، سامسونگ، شیائومی و ... در بخش واردات و گارانتی تلفن همراه همکاری می‌کند.