بلک ویو گوشی هوشمند BL9000 را با قابلیت اتصال ۵G، باتری ۸۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی و دو نمایشگر مجهز به گوریلا گلس Victus2 معرفی کرد.

بلک ویو که در زمینه ساخت گوشی و تبلت‌های مقاوم فعالیت می‌کند، گوشی BL9000 را مجهز به تراشه قدرتمند مدیاتک دایمنسیتی ۸۰۲۰ راهی بازار می‌کند. این دستگاه قابلیت پشتیبانی از دو سیم‌کارت و اتصال شبکه ۵G را نیز دارد. بر اساس گزارش‌ها، برای کنترل دمای BL9000 از سیستم خنک‌کننده ویژه و قدرتمندی استفاده خواهد شد. گوشی مقاوم بلک ویو BL9000 با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی UFS 3.1 عرضه خواهد شد.

Blackview Bl 9000 CAMERA

این گوشی ۴۱۳ گرمی با ابعاد ۱۷× ۸۲۰۶× ۱۹۷۰۵ میلی‌متری و استانداردهای IP68، IP69K و MIL-STD-810H، در برابر گرد و غبار و قطرات آب مقاوم است. بلک ویو BL9000 از نمایشگر ۶.۸ اینچی، رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۶۰ و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برد که با گوریلا گلس Victus2 پوشیده شده است. صفحه نمایش ۱.۳۲ اینچی پشت گوشی نیز مجهز به گوریلا گلس است و می‌توان به‌راحتی از آن برای نمایش ساعت، اعلان‌ها و کنترل پخش موسیقی استفاده کرد.

گوشی یاد‌شده با باتری ۸۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی و شارژ سریع ۱۲۰ واتی در بازار عرضه می‌شود. این دستگاه از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی Isocell GN5 برای دوربین اصلی و یک سنسور اولترا واید ۱۳ مگاپیکسلی بهره می‌برد. دوربین سلفی آن مجهز به سنسور ۵۰ مگاپیکسلی SK Hynix 5022Q است. گوشی مقاوم بلک ویو BL9000 از فناوری NFC و سیستم صوتی Harman Kardon استفاده می‌کند و کیفیت صدا را تا حد زیادی بالا می‌برد. طبق اطلاعات منتشر شده، BL9000 از هفته آینده با قیمت ۶۰۰ دلار به بازار عرضه خواهد شد.

باید دید این گوشی با قابلیت‎‌های ویژه و مقاومت بالایی که دارد می‌تواند نظر کاربران را نیز جلب کند یا خیر؟

خبر مرتبط: کورنینگ از گوریلا گلس Victus 2 با بهبود مقاومت رونمایی کرد