گزارش‌های تازه نشان می‌دهد با انتشار آپدیت نرم‌افزاری ماه آگوست برای سری گلکسی اس ۲۳، قابلیت‌های اپلیکیشن گالری و زوم دو برابری دستگاه بهبود می‌یابد.

سامسونگ به‌عنوان یکی از بهترین و شناخته‌شده‌ترین کمپانی‌های سازنده گوشی‌های هوشمند در جهان محسوب می‌شود که با ساخت گوشی‌های پرچمدار سری گلکسی اس بخش عظیمی از بازار را طی سال‌های گذشته تصاحب کرده است. همچنین این غول کره‌ای پشتیبانی بسیاری خوبی از پرچمدارانش دارد که کاربران را متقاعد می‌کند برای خرید گوشی‌های یادشده اقدام کنند، چراکه درکنار مشخصات فنی و قیمت هر گوشی هوشمند پشتیانی نرم‌افزاری نکته‌ای بسیار مهم به‌حساب می‌آید.

در تازه‌ترین گزارش‌های حوزه فناوری، اعلام شد سامسونگ به‌زودی آپدیت ماه آگوست را برای سری گلکسی اس ۲۳ منتشر می‌کند که درپی آن تغییرات و تحولات جدیدی ارائه می‌شود و از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به افزایش قابلیت‌های اپلیکیشن گالری و زوم دو برابری بهبودیافته اشاره کرد. درادامه اشاره‌ای به برخی ویژگی‌‌های جدید آپدیت ماه آگوست می‌کنیم.

amsung Galaxy S23

طی ماه‌های گذشته، کاربران شکایات زیادی از نبود زوم دو برابری در سری گلکسی اس ۲۳ داشتند که شرکت سازنده با ارائه یک آپدیت نرم‌افزاری آن را اضافه کرد؛ اکنون پس از گذشت مدت‌زمان کوتاهی قصد دارد برای بهینه‌سازی آن به‌روزرسانی دیگری ارائه کند تا عملکرد دوربین با زوم دو برابری افزایش یافته و تجربه کاربری بهتر شود. با تایید رسمی سامسونگ، ویژگی «Crop Zoom» اضافه می‌شود تا کیفیت و رزولوشن تصاویر بیشتر شود. همچنین، آپدیت آگوست حالت «Super Steady» را برای فیلم‌برداری گلکسی اس ۲۳ اولترا منتشر می‌کند. کاربران برای فعا‌ل‌سازی این ویژگی می‌توانند با رفتن به بخش Camera Assistant > Crop Zoom آن را روشن کنند.

گوشی‌های گلکسی زد فولد ۵ و گلکسی زد فلیپ ۵ برای بهبود کیفیت تصاویر زوم شده از هوش مصنوعی بهره می‌برد، اکنون این قابلیت به سری گلکسی اس ۲۳ منتقل شده و کاربران می‌توانند با استفاده از آن تاری و نورهای اضافی را حذف کنند. عکس‌های عادی در این گوشی‌ها با سنسورهای واید ۲۰۰ مگاپیکسلی و ۵۰ مگاپیکسلی گرفته می‌شود که اندازه فایل‌های هرعکس بسته به‌میزان بهبودها متفاوت خواهد بود؛ همچنین نرخ فریم کالر پوینت، Big Circle و گلیچ از ۲۴ به ۳۰ فریم برثانیه رسیده است. علاوه‌براین، حالت‌های دوربین سلفی با بهبود‌های تازه‌تری همراه می‌شود و سنسور می‌تواند رنگ طبیعی چهره‌ها را بهتر تشخیص دهد.

اخبار مرتبط: