بر طبق جدیدترین شایعات، عملکرد اجرایی بازی Assassin’s Creed Shadows در تمامی پتلفرم‌ها بهینه خواهد بود و با نرخ فریم 60 اجرا خواهد شد.

دیگر چیزی تا عرضه عنوان موردانتظار Assassin’s Creed Shadows باقی نمانده و علاقمندان، در ماه نوامبر، در قالب جدیدترین ساخته شرکت یوبیسافت به دوران ژاپن فئودال خواهند رفت. این اثر برای عرضه بر روی تمامی پلتفرم‌ها به غیر از نینتندو سوئیچ در نظر گرفته شده و بر طبق جدیدترین شایعات، در تمامی آنان نرخ فریم 60 فریم بر ثانیه را تحویل می‌دهد. با این حال، گفته شده که بهترین کیفیت بصری این بازی را بر روی پلی‌استیشن 5 پرو شاهد خواهیم بود. این خبر را در ابتدا کاربری به نام Arabhardware در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) به اشتراک گذاشت و سپس توسط یک اکانت خبری رسمی، تایید و ترجمه شد.

علاوه بر عملکرد اجرایی بازی Assassin’s Creed Shadows، اطلاعات دیگری نیز از این عنوان مطرح شده است. برای مثال، عنوان شده که اگر دشمنان به مدت زیادی زیر نور آفتاب بمانند، گرمازده خواهند شد! این مسئله، نشان می‌دهد که تغییرات آب و هوایی در این بازی، تاثیر واضحی بر شرایط گیم‌پلی دارد. به نظر می‌رسد سیستم آب و هوایی این بازی، بیشترین شباهت را به The Legend of Zelda: Breath of the Wild داشته باشد و شاهد تاثیراتی مشابه این بازی تحسین‌شده باشیم. گفته شده در هنگام باران نیز دشمنان صدای پای شما را نمی‌شنوند و می‌توانید به راحتی، از اوج تکنیک‌های مخفی‌کاری خود برای از پا درآوردن‌شان استفاده کنید.

ظاهراً به لطف موتور تقویت شده AnvilNext و بهبودهایی که در طول سالیان در این موتور بازی‌سازی اعمال شده، فیزیک این بازی نیز نسبت به عناوین اخیر بهبود واضحی داشته است. البته تا این لحظه، تمامی این اطلاعات شایعه‌ای بیش نیستند و نباید آنان را به عنوان واقعیت قبول کرد. با این حال، ماه آینده رویدادی برنامه‌ریزی شده که در طی آن، پیش‌نمایشی از Assassin’s Creed Shadows در دسترس قرار می‌گیرد و می‌توان وجود این قابلیت‌ها و تغییرات این بازی نسبت به نسخه‌های پیشین را بررسی و تایید کرد.

بازی-Assassin's-Creed-Bloodstone

کارگردان هنری بازی، در گفتگو با رسانه Play، عنوان کرد که این اثر بزرگ‌تر از نسخه Mirage اما کوچک‌تر از Valhalla بوده و اگر بخواهیم اندازه نقشه آن را مثال بزنیم، باید بگوییم که بیشترین شباهت را با نسخه Origins دارد. جالب است بدانید که کل جزیره ژاپن در این بازی در دسترس نیست و فقط منطقه هانشو برای آن لحاظ شده است زیرا بیشتر رویدادهای مربوط به اودا نوبوناگا، در این منطقه به وقوع پیوسته است.

علاوه بر جزئیات عملکرد اجرایی بازی Assassin’s Creed Shadows، کاربر Arabhardware عنوان کرده که اگر در نقش یاسوکه، یکی از دو شخصیت این بازی قرار بگیرید، به دلیل جثه بزرگی که دارد، خبری از مخفی کاری نخواهد بود و دشمنان به راحتی صدای پای وی را می‌شنوند. با این حال، وی از یک تیر و کمان استفاده می‌کند که می‌توان به کمک این سلاح، مخفیانه و از فاصله دور، دشمنان را از میان برداشت.

همانطور که ذکر شد، این اطلاعات شایعه‌ای بیش نیستند و هیچکدام از جزئیات عنوان شده توسط شرکت یوبیسافت تایید نشده‌اند. پیش نمایش این بازی در اواخر ماه سپتامبر آغاز می‌شود که گزینه مناسبی برای دریافت اطلاعاتی موجه از این بازی است. علاوه بر آن، در طی رویداد توکیو گیم شو 2024 نیز ممکن است اطلاعات بیشتری از این اثر به بیرون درز کند. این رویداد نیز در تاریخ 26 سپتامبر (5 مهر) تا 29 سپتامبر (8 مهر) برگزار شده و در طی آن، قرار است از بازی‌های متعددی پرده‌برداری شود.