گزارش‌ها نشان می‌دهد استودیو یوبی‌سافت قصد دارد بازی ویدئویی Assassin's Creed Bloodstone را برمبنای یک رمان دو قسمتی معرفی کند که روزهای جنگ سرد ویتنام را حکایت خواهد کرد.

همان‌طورکه می‌دانید، فرانچایز اساسینز کرید یکی از بهترین و پرطرفدارترین سری بازی‌های ویدئویی محسوب می‌شود که طی سال‌های گذشته با انتشار عناوین مختلف توانست میلیون‌ها هوادار پرشور را گردهم آورد. طی هفته‌های آینده، نسخه Assassin's Creed Mirage برای کنسول‌های هشتم، نهم و کامپیوترها منتشر می‌شود که در بغداد قرن نهم جریان پیدا می‌کند و شما باید با شخصیت قهرمان بازی به‌نام «باسیم» با دشمنان‌تان روبه‌رو شوید.

طی روزهای اخیر، اخبار و شایعات درباره سری بازی‌های اساسینز کرید اوج گرفته و افشاگران حوزه گیمینگ می‌گویند نسخه‌های مختلفی از فرانچایز Assassin's Creed در مرحله توسعه قرار دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توانیم به معرفی Assassin's Creed Hexe و Assassin's Creed Bloodstone اشاره کنیم. نسخه Codename Hexe به قرن شانزدهم و هفدهم میلادی برمی‌گردد که جادوگران و زنان توسط کلیسا متهم و سوزانده می‌شدند؛ برهمین‌اساس، سازندگان قصد دارند با تولید قدرت و انرژی زنانگی را به گیمرها نشان دهد؛ همچنین نسخه موردنظر به‌عنوان اولین بازی اساسینز کرید با شخصیت قهرمان زن شناخته خواهد شد.

Assassin's Creed Bloodstone

ازسوی‌دیگر، نسخه Assassin's Creed Bloodstone که توسط نویسنده فرانسوی Guillaume Dorison نوشته شده است، داستان شخصیتی به‌نام Tomo را حکایت می‌کند که به‌عنوان جوان‌ترین اعضای حزب اساسینزهای ژاپنی به‌شمار می‌رود. پس از کشف یک توطئه، تومو، تحقیقاتش را برای پیدا کردن سرنخ‌ها و ردپای آدم‌کش‌ها شروع می‌کند که درطول جنگ سرد ویتنام فعالیت می‌کردند. این بازی براساس مجموعه رمان‌ دو قسمتی ساخته می‌شود که برای اولین بار در مارس ۲۰۱۹ منتشر شد؛ دومین جلد نیز در اکتبر همان‌ سال انتشار یافت، سپس در سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ به‌زبان انگلیسی ترجمه و در بازار جهانی به‌فروش رسید.

طی سال‌های اخیر، رمان‌های گرافیکی مجموعه بازی‌های Assassin's Creed توسط بزرگ‌ترین انتشارات‌های به‌چاپ رسید که به‌خوبی حس‌وحال داستان‌های قدیمی و اساطیری اساسینز را به خوانندگان القا می‌کند. البته برخی از این رمان خط داستانی مستقلی دارند و به بازی‌های ویدئویی Assassin's Creed‌ مرتبط نمی‌شوند؛ باوجوداین، درحال حاضر، نسخه‌های جذابی از کمیک‌های اتزیو، آلتایر، کانر و ادوارد وجود دارد که می‌تواند برای خوانندگان بسیار جذاب باشد.

یوبی‌سافت برنامه‌های بلندمدتی برای تولید نسخه‌های مختلف از Assassin's Creed دارد که می‌تواند برای طرفداران پرشور این مجموعه بسیار خوشحال‌کننده باشد. طی یک سال‌ اخیر، از عناوینی مانند Assassin’s Creed Nexus VR، Infinity، Codename Hexe، Codename Jade، Codename Red و Invictus آشنا شدیم که قرار است تا چند سال آتی منتشر شوند. همچنین در تاریخ ۱۶ نوامبر مصادف با بیست‌وپنجم آباه‌ماه شاهد عرضه Assassin's Creed Mirage و Nexus VR خواهیم بود.

اخبار مرتبط: