بالاخره بیشتر مناطق جهان توانایی خرید و دسترسی به اپل ویژن پرو را دارند. این غول آمریکایی بالاخره قرار است عرضه جهانی اپل ویژن پرو را در تاریخ 28 ژوئن (8 تیر) و با بازه قیمتی 3499 دلار آغاز کند.

اولین کشورها خارج از ایالات متحده که اپل ویژن پرو را دریافت خواهند کرد شامل چین، ژاپن و سنگاپور در تاریخ 28 ژوئن هستند. به دنبال آن، در 12 جولای (22 تیر) این هدست در کشورهای آلمان، فرانسه، استرالیا، انگلستان و کانادا عرضه خواهد شد. بلومبرگ در ماه می نیز گزارش داد که شرکت اپل کارکنانش را برای فروش جهانی این هدست گران‌قیمت و پرچم‌دار آماده کرده است. به نظر می‌رسد در این راستا، قرار است شاهد فروشی بزرگ در کشورهای مذکور باشیم.

همانطور که می‌دانید، فروش این هدست به دلیل عدم عرضه در بازارهای مختلف، با ضعفی واضح روبرو شده بود که حال عرضه جهانی اپل ویژن پرو قرار است این مشکل را رفع و قدمی در راستای افزایش فروش این دستگاه قدرتمند باشد. این غول آمریکایی هنوز میزان فروش این هدست را به صورت عمومی منتشر نکرده اما واضح است که پس از انتشار آن در ماه فوریه، تقاضا برای آن کاهش یافته و اپل نیز در راستای آن، تولیدات را کاهش داده است.

حتی در بازار دست دوم نیز قیمت این هدست همچنان زیاد است و مدل‌های پایه آن با قیمت 1000 دلار در خرده‌فروشی‌هایی چون eBay در دسترس است. پس اضافه شدن مشتری‌هایی بیشتر به دنبال عرضه جهانی هدست ویژن پرو می‌تواند برای شرکت اپل سودمند حاصل شود.

اخبار مرتبط: