گزارش‌ها نشان می‌دهد یک تیم جراحی بریتانیایی با استفاده از عینک واقعیت ترکیبی ویژن پرو توانستند عمل موفقیت‌آمیزی را انجام دهند و اظهار کردند گجت پوشیدنی اپل تحول عظیمی را در صنعت پزشکی ایجاد خواهد کرد.

همان‌طورکه می‌دانید، عینک واقعیت ترکیبی ویژن پرو به‌دلیل مشخصات سخت‌افزاری و ویژگی‌های منحصربه‌فردی که دارد به‌شکل شگفت‌انگیزی مورد استقبال کاربران و کارشناسان قرار گرفت. همچنین، دنیای فناوری و صنعت پزشکی به‌لطف حضور ویژن پرو با تحول عظیمی روبه‌رو شد که از مهم‌ترین آن می‌توانیم به یک عمل جراحی موفقیت‌آمیز در همجوشی ستون فقرات در بریتانیا اشاره کنیم. دستیار تیم جراحی می‌گوید عینک هوشمند ویژن پرو قابلیت‌های بسیار چشمگیری دارد که در افزایش موفقیت عمل جراحی بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

دستیار تیم جراحی، Suvi Verho، اظهار کرد درگذشته از عینک هوشمند مایکروسافت هولولنز 2 استفاده کرده که درمقایسه‌با ویژن پرو قابلیت‌های بسیار محدود و غیرکاربردی دارد، اما گجت پوشیدنی 3499 دلاری اپل به‌طرز شگفت‌انگیزی می‌تواند نتایج جراحی‌‌ها را تغییر دهد. درحقیقت، Verho می‌گوید تحول عظیمی با نسل‌های آینده ویژن پرو در صنعت پزشکی رخ می‌دهد، چراکه خطای انسانی تقریبا به‌صفر می‌رسد. همچنین، در یک مصاحبه اختصاصی، ورهو توضیح داد عینک واقعیت ترکیبی اپل دید کافی به‌شما می‌دهد و حدس‌وگمان جایش را به اطمینان می‌دهد.

ویژن پرو در پزشکی

علاوه‌براین، Verho تجربه دیگری با عینک‌های هوشمند واقعیت افزوده دارد که به او کمک کرد بتواند مقایسه بهتری را انجام دهد. اولین تجربه کاری این دستیار با هولولنز 2 از کمپانی مایکروسافت بود که آن را بسیار ساده و تقریبا غیرکاربردی توصیف کرد؛ اما ویژن پرو را یک ارتقا قابل‌توجه و کاربردی برای بهبود نتایج جراحی‌ها توصیف کرد، چراکه با حذف خطای انسانی، پتانسیل بهبود کارایی و انتقال دانش را به‌سایر افراد در اتاق عمل دارد. در طول عمل، پرستاران اغلب نیاز به کار با تجهیزات ناآشنا دارند؛ پس با استفاده از هدست اپل ویژن، آن‌ها می‌توانند از تجربه‌های پزشکان بیاموزند.

درنهایت باید اشاره کنیم، این اولین تجربه پزشکی با عینک واقعیت ترکیبی ویژن پرو بود که نتیجه بسیار موفقیت‌آمیزی به‌همراه داشت؛ بااین‌حال، برای نتایج دقیق‌تر به گزارش‌های بیشتری نیاز داریم تا بتوانیم با میانگین آن‌ها بگوییم گجت پوشیدنی 3499 دلاری اپل می‌تواند کمک بزرگی برای پزشکان و دستیاران در عمل‌های جراحی حساس باشد، یا آن‌که غول کوپرتینو باید راه‌دیگری برای افزایش محبوبیت عینک‌های هوشمندش باشد. درصورت انتشار اخبار تازه‌تری درخصوص استفاده ویژن پرو در عمل جراحی آن را با شما به‌اشتراک می‌گذاریم.

اخبار مرتبط: