اپل در مراسم «Wonderlust» از ساعت هوشمند اپل واچ اولترا ۲ رونمایی کرد و مشخص شد این دستگاه گران‌ترین و مجهزترین ساعت هوشمند غول کوپرتینویی است؛ در ادامه به تاریخ عرضه و قیمت آن می‌پردازیم.

سال گذشته، اپل توانست اکوسیستم ساعت‌های هوشمند ساخت این کمپانی را برای همیشه عوض کند. صفحه‌نمایش این نسخه از کریستال یاقوت کبود با سطح روشنایی خودکار ۲۰۰۰ نیتی و حاشیه‌های بسیار باریک بهره‌مند شد که در هیچ‌یک از نسل‌های گذشته یا سایر کمپانی‌های سازنده ساعت‌های هوشمند مانند سامسونگ و شیائومی دیده نمی‌شود.

شایعات قبلی عنوان می‌کردند که اپل به‌دلیل کمبود زنجیره تامین نمایشگر‌های mircoLED نمی‌تواند اپل واچ اولترا نسل دوم را درکنار سری آیفون ۱۵ و اپل واچ سری ۹ معرفی کند. اما برخلاف ادعاها و شایعات، کوپرتینویی‌ها توانستد طبق زمان‌بندی اعلام شده اپل واچ اولترا ۲ را در مراسم «Wonderlust» معرفی کنند؛ در ادامه جدول تاریخ معرفی و عرضه اپل واچ اولترا و اپل واچ اولترا نسل دوم را مشاهده می‌کنیم.

نام دستگاهتاریخ معرفیتاریخ عرضه
اپل واچ اولترا۱۶ شهریور۲۵ شهریور
اپل واچ اولترا نسل دوم۲۱ شهریور۳۱ شهریور
صفحه نمایش اپل واچ اولترا ۲

قابلیت‌های ساعت هوشمند اپل واچ اولترا نسل دوم درمقایسه با نسل قبلی افزایش یافته که می‌تواند مورد توجه بسیاری از کاربران قرار بگیرد. برای مثال، از نمایشگر میکرو ال‌ای‌دی به‌جای صفحه‌نمایش اولد استفاده شده و ابعاد آن از ۱.۹ اینچ به ۲.۱ اینچ رسیده است. همچنین برخلاف افزایش قابلیت‌ها و ویژگی‌های خاص به این ساعت، شرکت سازنده تصمیم گرفت اپل واچ اولترا ۲ را با قیمت ۷۹۹ دلار همانند نسل قبلی وارد بازار کند و تاریخ عرضه دستگاه نیز طبق روال سایر محصولات انجام می‌شود.

یادآوری می‌شود قیمت‌ ذکر شده در متن این خبر برای عرضه در کشور ایالات متحده است و احتمالا قیمت‌های محصولات اپل در کشور‌های اروپایی و آسیایی با قیمت بسیاری بیشتری به‌فروش خواهد رسید؛ اگر قصد دارید از قیمت و تاریخ عرضه اپل واچ سری ۹ با خبر شوید اینجا کلیک کنید.

اخبار مرتبط: