دقایقی پیش کمپانی اپل ساعت‌های هوشمند اپل واچ سری ۹ را معرفی کرد، حالا قصد داریم در این مطلب نگاهی به قیمت و جدول زمان‌بندی عرضه آن بیاندازیم.

غول کوپرتینویی هرسال با معرفی محصولاتی جدید از آیفون تا ساعت‌‌های هوشمند کاربران بسیاری را شگفت‌زده می‌کند. لحظاتی پیش، حین برگزاری مراسم «Wonderlust» سخن‌گوی اپل از ساعت هوشمند واچ سری ۹ با قابلیت‌های کنترل خواب، اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون و ضربان قلب رونمایی کرد؛ همچنین مشخص شد ساعت‌های هوشمند اپل واچ سری ۹ در دو نسخه ۴۱ میلی‌متری و ۴۵ میلی‌متری عرضه می‌شود که قیمت پایه آن‌ها به‌ترتیب ۳۹۹ و ۴۲۹ دلار است؛ جدول زیر نگاهی کلی از قیمت اپل واچ سری ۹ با قابلیت‌های متفاوت به ما می‌دهد.

 نسخه ۴۱ میلی‌مترینسخه ۴۵ میلی‌مترینسخه ۴۱ میلی‌متری با سیم‌کارت الکترونیکینسخه ۴۵ میلی‌متری با سیم‌کارت الکترونیکی
اپل واچ سری ۹۳۹۹ دلار۴۲۹ دلار۴۹۹ دلار۵۲۹ دلار
قیمت و تاریخ عرضه اپل واچ سری ۹ مشخص شد

علاوه‌بر قیمت‌گذاری، کمپانی اپل اعلام کرد ساعت‌های هوشمند اپل واچ سری ۹ از تاریخ ۳۱ شهریورماه وارد بازار می‌شود و از امروز کاربران می‌تواند برای پیش‌خرید از وب‌سایت رسمی کمپانی اپل اقدام به خرید تمامی محصولات معرفی شده در رویداد «فار اوت» کنند. یادآوری می‌شود که سری اپل واچ ۹ تنها ساعت هوشمند این مراسم نیست و غول کوپرتینویی از اپل واچ اولترا نسل دوم نیز رونمایی کرد که می‌توانید در اینجا به‌صورت مفصل درباره آن بخوانید؛ در ادامه نگاهی به تاریخچه معرفی ساعت‌های هوشمند اپل می‌اندازیم.

نام دستگاهتاریخ معرفیتاریخ عرضه
اپل واچ سری ۴۲۱ شهریور ۱۳۹۷۳۰ شهریور ۱۳۹۷
اپل واچ سری ۵۱۹ شهریور ۱۳۹۸۲۹ شهریور ۱۳۹۸
اپل واچ سری  ۶۲۵ شهریور ۱۳۹۹۲۸ شهریور ۱۳۹۹
اپل واچ سری ۷۲۳ شهریور ۱۴۰۰۲۳ مهر ۱۴۰۰
اپل واچ سری ۸۱۶ شهریور ۱۴۰۱۲۵ شهریور ۱۴۰۱
اپل واچ سری ۹۲۱ شهریور ۱۴۰۲۳۱ شهریور ۱۴۰۲

ساعت‌های هوشمند اپل واچ سری ۸ به تراشه A15 بایونیک مجهز هستند که در گذشته شاهد استفاده از آن در نسخه‌های پرو آیفون ۱۳ بودیم. تراشه‌های یادشده به بهری‌وری انرژی دستگاه کمک می‌کنند و به باتری‌ اجازه می‌دهد تا ۴۸ ساعت شارژدهی داشته باشد؛ همچنین با فعال‌سازی  قابلیت «Low Power Mode» می‌توانید میزان مصرف انرژی دستگاه را تا دوبرابر کاهش دهید، اما باید توجه داشته باشید که بیشتر قابلیت‌های دستگاه برای بهینه‌سازی انرژی غیرفعال می‌شوند.

اخبار مرتبط: